2006年LA!!!
HAPPY NEW YEAR>V<
祝大家都有正爆GE 06!!!
鑑於見到小玉有寫05大事回顧,,我都寫下先-v-
05大事回顧:::
1 ,,爺爺過左生,,,
2,,成為2年5組1份子,,
3,,擁有左好多物質,,>3<(多謝你呀爸爸]
5,,買左endy第3隻CD>V<
6,,捱過左非人般GE 11月>口<超多TEST
7,,聽到好友們找到有FEEL 既人,,鄧佢地開心
8,,啊哥拍拖,,
9,,買左人生中第1條自己買既裙仔=v=haha
10,,拎左果乜乜進步獎-口-,,
11,,人生中第1次訪問d鬼佬,,
哈哈,,好似好多咁啵,,應該仲有,,不過未諗到ar,,唔緊要la,,
我GE 06大計就係,,,都唔算係大計GE,,,
就係成績好D!! 識多D多D FD子,,去多D唔同GE FUNTION>V<
屋企人健健康康,,啊b快高長大,,啊哥會考成功!!(雖然知冇可能>3<唔好咁樣衰就得]
仲有,,,,,,,,,,,,,,,,好多好多/\/\最緊要開心呀!
|