溫書溫書再溫書,,,
呢幾日都留起屋企溫書牙,,,
冇計la,,,俾果班親戚搞左幾日,,本來可以慢慢溫,,1日溫1科都冇問題o牙,,= =""
E+ 日頭溫1科,,晚上又溫另1科,,,好煩牙!!
我唔想溫牙!!,,,雖然真係好驚考試唔掂牙,,,
真係好辛苦囉,,自己迫自己溫,,>口<唔溫又唔得!
唉..見到個個都好勤力咁溫書,,自己真係好驚,,,""
但係,,我已經遲左人地溫la,,,剩下既時間咁鬼緊迫,,唉...
我都唔知點死今次exam,,**
點解!!!點解!!
點解唔可以俾果冇壓力ge假期我地呀?!