尋日唔記得打日記tim-v-,,
尋日同親戚行街影相∼∼下午同林林去左唱k ar,,,好happy>v<
而且舅父俾左 christmas present 俾我地3兄妹ar>v<
送左條頸巾俾我Ar>V< THZ!!
THEN,,今日8點幾就俾人叫醒左,,,,
跟住10點幾11點就出發去大嶼山,,,姑姐話睇天壇大佛WO-口-
去到東涌,,,塔果個咩專係上去果個巴士既物體,,,
哇,,果條路,,都唔知係咪痴線GA,,
[[ 9曲13彎]]同埋條路又窄喎!!!
好似玩過山車咁激=V=..
終於到左LA,,,THEN,,我地行上去果條咁既樓梯= =,,,
影下相又睇下野咁,,,跟住就食野LA,,,
食完野就行下,,睇果個咩少林功夫表演@.@
超可愛呀果和尚仔DEE DEE,,,>V<得8歲咋,,好可愛AR>V<同佢左張相"""超鍾意>3<
跟住我地就走啦,,去左迪欣湖- -,,
又唔係入去WO,,都唔知去果度有咩好玩- -..''''
媽咪同埋D親戚好搞野,,,都唔知係咪拎晒屋企D野食黎/.連APPLE 都帶埋黎>口<""
一睇就知大6黎.......................
最後,,我地走啦,,
我地番去長發,,,去食DINNER,,,
媽咪痴左,,一口氣叫左7碟野,,,一個湯.,,,
食到我就黎嘔,,, ><..又肥啦,,>B<

呢個係我其中1個表妹AR>V<呇n畏食GA,又擦得,又惡WO,,,仲重過我啊妹呀,,,

我啊B呀>V<
yYa!!
|