今日係第1日ar,,,>>考中文
有d緊張,,,
果份咁ge中文卷真係= ="""
我估唔到ms 溫會考埋d咁既野,,,,,,,
唉,,死la,,份中文卷都唔知會唔會肥佬ga>口<
作文果度choose左第1個題目,,,,,最易寫,=v=
11點放之後,,,ms lee要我地留起度補maths- -,,,,,,
放我地lunch,,12點半返到去,,,
補到我地3點幾先走\\.
塔44m果時,,,撞番小學同學珍珍呀-V-
好耐冇見過佢LA>M<大家都傾下E+既生活咁啦,,,
返到家中,,唉,,MATHS D 數唔識計TIM 呀,,,,怎麼辦呀>>>><<<<"
|