今日7點2先起身牙,,,>口<"
超急牙,,我頭都未梳好就出門口啦]]]好似傻婆牙,,
THEN,,返到去8點,,岩岩好>V<哈哈,,冇遲到!
今日派左中文**英文**EPA**普通話**中C**
好彩好彩,,呢幾科都相安無事>3<"!
最令我驚喜GE係,,當肥CHAN讀有兩個係第2高分果時,,
哇,,IS 譚倩婷 AND X X X,,,,
我係O晒嘴+隻眼毛孔即刻放大@口@
唔係呀話,,我真係估唔到WO,,大佬,,份卷我係咁吹GA咋喎"""
仲有HISTORY 未派牙,,朱姐好嬲牙,,得16個PASS到,,-3-...
快D過埋聽日,,就放星期6日啦>V<YEAH!
|