點解會出現呢d問題,你問我,我可以問誰呢?!
就算當時講出了問題,現在發生了,你當時又有無理過我呢?!
你們又怎可以在這時左怪右怪我呢?! 我真的已經盡力去諗,同去教人
不過說到這時,真的感謝神,能夠比到我地有呢次呢個挑戰!
真的很難忘!