真係有感而發~~~
其實近日發覺自己點解會hea左咁多嫁?!
點可以比自己一d推動力都無咁.....
唔點當囉!!!
要把要求再推高囉!
實在過唔到自己果關.........不論係讀書,靈命,打波,個人既能力方面都唔係太得囉
自己做左d乜出黎牙,王禮華,搞乜牙,呢家咁既狀態
唔得囉!
要好好調整好呢個問題吧!
王禮華,你唔可以輸比自己!