愛.聽歌;]愛.惡作劇 - ★愛.搖滾`
Blank
I want c0mm3nts`
Thank you F0r y0usupport`
Dear_vivi
暱稱: -`sTar-★
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
去左海洋公園玩xD
教育營`憎恨佢.為何?...
聽日去教育營`
到底有幾多日無打blog...
唔知同咩主題`
文章分類
全部 (48)
-`★其他 ;) (17)
-`★所有 ;) (6)
-`★無特別 ;) (15)
-`★愛 ;) (2)
-`★學校 ;) (7)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 296
今日人氣: 2
累積人氣: 1480

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-09-24 08:48 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


漫畫迷 ♥ 讀者模特兒/漫畫家? 分類: -`★無特別 ;)
 

嘻哈:)

迎排都好鍾意睇漫畫 (其實唔係近排-v-)

特別係AAA 同尋找灰姑娘

真的超好看哎>v<

一看就停不了的我呀>w<"

我比較鍾意尋找灰姑娘呀:)

男主角真的很帥>w<

女主角都好可愛>w<

睇完之後,我都有d想做讀者模特兒tim >y<"

但係又好似有少少想做漫畫家^_^"

不過香港既讀者模特兒同日本唔同

而且我睇既仲要係漫畫@^@

唔知點決定好啦>_<"

x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`

呀>_<"

d漫畫成日都畫到日本d學校咁開心>_<"

令我都好想去睇下到底係咪呀>v<

不過男仔就一定唔會係同漫畫入面一樣咁令仔啦-__-"

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

v3v學校入面既愛情問題,

其實我無鍾意既人,

但係我唔希望有人亂講囉...^_^"

一時玩下講下都可以,

如果由上年傳傳傳...傳到以家既就會反感囉^_^"

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

近排都係因為做功課,

所以都唔夠訓

好想塭日痛痛快快咁訓番一覺^0^

超期待星期六呀!

 

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-09-23 08:03 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


壞電腦 整電腦 分類: -`★其他 ;)
 

唉..

電腦成日都壞

好似兩丶 三日之前ling左去整...

d圖無曬丶d歌無曬丶msn丶Foxy丶pps......無塭@^@

d歌我自己岩岩down番少少-^-"

d圖就聽日先啦...

msn down唔到9.0呀~~@^@

完本x成都無嫁,

但係經過我既少少苦心,

鍾於比我ko-v-

好想入msn哎 >0<"

嗯...

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

仲有呀, xxx同何xx 真係好煩囉!

我唔鍾意佢,做乜要話我鍾意佢?

佢同我傾計,關你乜事?

煩煩煩煩煩死人T^T

唔想番到學校又聽到呢啲野-3-

---------------------------------------------------------------

Today要打既野實在少得交關,

所以我唸住推介幾隻歌,雖然唔係新,仲可能好耐之前

不過我覺得直得一聽哎^0^

但係我整唔到個歌既line, ^_^"

但係唔知岩唔岩你地呢@_@

1.Get my way

2.七轉八起☆至上主義

3.again

4.木之芽風

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-09-17 06:26 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


打招呼:) 分類: -`★無特別 ;)
 

嘻哈:)

我係vivi呀:)今日岩岩係Qooza開左呢個blog

希望大家多多支持啦:)

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

我平時番學係7點起身既.

不過今日就池左啦.

7點4先起身.

我平時準備咁耐.今次死緊

點知我用左我有史以黎最快既時間 = 10分鐘-v-"

哈哈.我之前都做唔到呀~:)

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

我真係好想發燒呀.唔想番學嗎v3v

所以我琴日就整高件3 . 係冷氣到吹

吹左3分鐘/多d  凍到唔勇吹T3T

我想你地教教我.點先可以次自己發燒+_+

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

上堂幾悶下.但係為左個成績.悶都要自己聽

T^T如果我成績好d.就唔洗追得咁辛苦啦T^T

真係自己攞黎衰T3T

 *留言個個野:係上面♥♥