| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
日誌.出爐時間♥♥
2009-09-24 08:48 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 9 月 24 日 星期四  |
漫畫迷 ♥ 讀者模特兒/漫畫家? |
分類: -`★無特別 ;) |
| 嘻哈:)
迎排都好鍾意睇漫畫 (其實唔係近排-v-)
特別係AAA 同尋找灰姑娘
真的超好看哎>v<
一看就停不了的我呀>w<"
我比較鍾意尋找灰姑娘呀:)
男主角真的很帥>w<
女主角都好可愛>w<
睇完之後,我都有d想做讀者模特兒tim >y<"
但係又好似有少少想做漫畫家^_^"
不過香港既讀者模特兒同日本唔同
而且我睇既仲要係漫畫@^@
唔知點決定好啦>_<"
x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`x`
呀>_<"
d漫畫成日都畫到日本d學校咁開心>_<"
令我都好想去睇下到底係咪呀>v<
不過男仔就一定唔會係同漫畫入面一樣咁令仔啦-__-"
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
v3v學校入面既愛情問題,
其實我無鍾意既人,
但係我唔希望有人亂講囉...^_^"
一時玩下講下都可以,
如果由上年傳傳傳...傳到以家既就會反感囉^_^"
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
近排都係因為做功課,
所以都唔夠訓
好想塭日痛痛快快咁訓番一覺^0^
超期待星期六呀!
|
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-09-23 08:03 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 9 月 23 日 星期三  |
壞電腦 整電腦 |
分類: -`★其他 ;) |
| 唉..
電腦成日都壞
好似兩丶 三日之前ling左去整...
d圖無曬丶d歌無曬丶msn丶Foxy丶pps......無塭@^@
d歌我自己岩岩down番少少-^-"
d圖就聽日先啦...
msn down唔到9.0呀~~@^@
完本x成都無嫁,
但係經過我既少少苦心,
鍾於比我ko-v-
好想入msn哎 >0<"
嗯...
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
仲有呀, xxx同何xx 真係好煩囉!
我唔鍾意佢,做乜要話我鍾意佢?
佢同我傾計,關你乜事?
煩煩煩煩煩死人T^T
唔想番到學校又聽到呢啲野-3-
---------------------------------------------------------------
Today要打既野實在少得交關,
所以我唸住推介幾隻歌,雖然唔係新,仲可能好耐之前
不過我覺得直得一聽哎^0^
但係我整唔到個歌既line, ^_^"
但係唔知岩唔岩你地呢@_@
1.Get my way
2.七轉八起☆至上主義
3.again
4.木之芽風 |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-09-17 06:26 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
打招呼:) |
分類: -`★無特別 ;) |
| 嘻哈:)
我係vivi呀:)今日岩岩係Qooza開左呢個blog
希望大家多多支持啦:)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我平時番學係7點起身既.
不過今日就池左啦.
7點4先起身.
我平時準備咁耐.今次死緊
點知我用左我有史以黎最快既時間 = 10分鐘-v-"
哈哈.我之前都做唔到呀~:)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我真係好想發燒呀.唔想番學嗎v3v
所以我琴日就整高件3 . 係冷氣到吹
吹左3分鐘/多d 凍到唔勇吹T3T
我想你地教教我.點先可以次自己發燒+_+
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
上堂幾悶下.但係為左個成績.悶都要自己聽
T^T如果我成績好d.就唔洗追得咁辛苦啦T^T
真係自己攞黎衰T3T |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|