| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-07 11:57 AM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
Today*o* |
分類: -`★所有 ;) |
| 哈.今日補課.
好慘呀我.
本身唸住約左個Fd.7點幾圖書館等
點知我一唔打電話比佢.佢就唔黎啦.
我係圖書館等左9個字v3v
好凍呢.T3T
算啦.話曬都係我無打比佢先.^_^"
--------------------------------------------------------
今日見到兩個Fd部電話都好令.
好想要呢v3v
粉紅Ar.我最愛呢>_<"
好想換電話Ar.
--------------------------------------------------------
補完課之後.同班Fd去左天悅.
不過都係行左陣.就走.
無咩好行.
**周周.我地唔係唔同你玩Ar.我地無張你遺忘!我地都好鍾意同你玩嫁!**
--------------------------------------------------------
今日又見到佢啦.緊張緊張.
一見到佢.我做乜都會似番啲個女仔.
就算佢.唔會留意.
我仲係想張我自己最好既.
比佢睇.我好想有一日.
佢會留意我.
--------------------------------------------------------
我發覺女仔都有個共通點.
就係.喺未比人發現自己鍾意果個人個陣.
就會好想去接近佢愛既人.
但係.比人知道左自己係鍾意果個人.
就會一見佢就走.
點解?.我都唔知...
|
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-03 06:50 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
愛你.又如果 & 中文測驗 |
分類: -`★所有 ;) |
| 今日有幸係中文既測驗Ar :)
好彩.我都唔覺難xD
仲幾易tim :)
不過聽日就測.英文啦v3v
唔知點算T3T無乜溫過.
算啦:) 睇下到時係考乜先?! xD
----------------------------------------------------
今日.見到佢同果個女仔.好親密
而.果個女仔.係我既朋友.
我自然就產生左一種.恨她既感覺
我唔想佢同果個女仔咁親密.
次次佢地係我面前行過.
我唔會做任何既野.
只係.係心入面喊.
我自覺得.我唔係令.
都無咩野足以去吸引你
試問.你又點會.
鍾意一個同你唔太相識既.妹妹仔?
你又點會.鍾意一個品味咁奇怪既女仔?
我只會密密去愛你.
而呢份愛.我只會張佢.暗藏於心裡v3v |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-02 11:06 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
感覺好奇怪 :) |
分類: -`★愛 ;) |
| 我好似鍾意左一個男仔...
今日.小息個陣.
我同細佬一齊玩.
之後佢行過黎.(佢識我細佬)
只係同我細佬講d野.同整下佢.
我就面紅.紅曬.Feel到熱熱地.
我就好快咁行開左.
唔想佢見到我面紅.>//////<
其實.之前我就好留意住佢.
仲成日係呢幾日.發夢都見到佢xD
不過我都知道我地係無可能v3v
只係暗戀住佢.只可以.暗戀.
感覺.緊係唔係幾好嫁啦.
不過我真係唔可以比佢知.
我只可以係呢到講:我鍾意你! |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-10-31 08:29 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
學校陸運會:) & 又更新了xD |
分類: -`★其他 ;) |
| 琴日伙學校個陸運會呀.
本身想琴日就打.
不過真係好累.所以一番到黎過左陣就訓左xD
等我講下點解我會咁累啦xD
我要參加既項目係200m同4x100
又200m啦.真係救命-___-
個陣其實我真係好驚.
上年我明明都唔驚(上年都係200m)
仲ling第一呀>_<"
但係今次既感覺唔同左.
係因為今次多左個敵人.
佢跑得幾快.8秒幾
而我?9秒35咋.
點夠佢玩?@_@
所以莫名其妙地黎左個緊張.
直頭就算係唸到.都好驚個隻.
係跑之前.我又緊張啦.
搞到心跳得好快.
仲勁過同自己鍾意既人坐既感覺.
必! 一聲開跑既聲音.振醒左我.
我只係唸左要快d跑完.
不過跑完100m.
都累啦..
無咩氣跑.只好硬頂下去.
結果只得第2名T^T
我最後一年既第1T^T
咁就無左T3T
之後仲想死.
過10幾分鐘就4x100.
我係第2棒.
我超驚累左整隊囉T^T
唉.不過第1棒個個...
佢係跑8秒幾.
但係唔知點解.佢係跑最尾.
不過算...
之後佢交左比我.我用好快既x度跑.
不過因為之前既關係.我只超越到1個
之後.我就交比第3棒.
跑跑跑...佢跑完就交比第4棒.
第4棒係鄭伊呀.
佢好快嫁*o*
仲快過第1名個TIM人既第4棒
不過結果都係得第2咋V_V
事後鄭伊黎搵我.話周周(第1棒)做乜咁慢.
「差好少咋.我追得好辛苦」
之後我都話係.我都見到差好少.
之後我同鄭伊去問周周點解.
原來係因為佢對鞋唔岩佢.
令到佢慢左.
記然係有特別原因.
我都無話點計較.
因為起碼都有第2名.
不過又係比C班叻曬-3-
車.我地讓你地咋xD
----------------------------------------------------------
之後仲有呀.6年級男子4x100呀.
超超超超超超超變態!!
D班真係勁到唔知講咩好囉.
快人成條街呀.
第3棒個條已經係快嫁啦.
之後交塭比第4棒個個人.快到你呀媽都唔認得呀
睇到全場既人都嘩嘩聲.
D班快人成60m左右..."
變態!! |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-10-26 05:27 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
就是因為聖誕.我才把底色換成黑色 |
分類: -`★其他 ;) |
| 本來既白色.
突出唔到.個啲雪同聖誕車(因為佢地都係白色xd")
以家整左黑色做底.就可以清楚見到.
因為我鍾意既聖誕.係有雪同聖誕車.
仲會到處都係聖誕歌.聖誕樹
我唔想大家遺忘左聖誕節.既真正意義
一個普天同慶既日子.
真係唔想比某啲人搞到唔開心.
同無曬慶祝感覺...(雖然聖誕仲未到xd")
-------------------------------------------------------------
講番起.我真係好耐都無打blog.
大約係.覺得有少少煩.
唔係太想.回佢地既留言掛..
不過唔知點解.
定時定侯.都會黎睇下(無登入xd")
------------------------------------------------------------
近排睇開3男2女.
我發覺d人真係好衰.
佢地係xg見到個令女.就post佢上去
明明個個人唔想比人post
之後3男既人.仲張佢踩到一文不值.
明明係個普通人.明明唔想比人post上去
無啦啦比人咁講.
唔止.3男某啲人仲話:「你post得上網就預左要比人講!」
人地只係post上網比人睇.唔係比佢地踩囉無奈-.-
我真係登個個女仔可憐v3v
------------------------------------------------------------
佢地仲成日話黃子菲點衰點衰..
其實黃子菲佢真係令囉.
只不過係個格唔係幾好.
不過都係之前既事啦.
以家佢都好好人.好nice
但係佢地竟然張品格同個樣混合.
明明令都話唔令.
仲有.個個小奀v3v
其實我個人覺得佢都幾可愛.
不過都係化妝.
但係佢地就講到佢成個仙女咁.
又話係香港未見過一個女仔令得過佢.
其實香港好多人都好令.
只係佢地未見到.
------------------------------------------------------------
仲有.明明一個外國既女仔.
佢係好令.但係3男某啲人就話:「佢係香港就算令,係x國,佢一般咋!」
唉...佢地既眼光.未免同外界唔同.
佢地既眼角.未免擺得太高. |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|