愛.聽歌;]愛.惡作劇 - ★愛.搖滾`
Blank
I want c0mm3nts`
Thank you F0r y0usupport`
Dear_vivi
暱稱: -`sTar-★
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
去左海洋公園玩xD
教育營`憎恨佢.為何?...
聽日去教育營`
到底有幾多日無打blog...
唔知同咩主題`
文章分類
全部 (48)
-`★其他 ;) (17)
-`★所有 ;) (6)
-`★無特別 ;) (15)
-`★愛 ;) (2)
-`★學校 ;) (7)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 296
今日人氣: 0
累積人氣: 1468

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-07 11:57 AM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


Today*o* 分類: -`★所有 ;)
 

哈.今日補課.

好慘呀我.

本身唸住約左個Fd.7點幾圖書館等

點知我一唔打電話比佢.佢就唔黎啦.

我係圖書館等左9個字v3v

好凍呢.T3T

算啦.話曬都係我無打比佢先.^_^"

--------------------------------------------------------

今日見到兩個Fd部電話都好令.

好想要呢v3v

粉紅Ar.我最愛呢>_<"

好想換電話Ar.

--------------------------------------------------------

補完課之後.同班Fd去左天悅.

不過都係行左陣.就走.

無咩好行.

**周周.我地唔係唔同你玩Ar.我地無張你遺忘!我地都好鍾意同你玩嫁!**

--------------------------------------------------------

今日又見到佢啦.緊張緊張.

一見到佢.我做乜都會似番啲個女仔.

就算佢.唔會留意.

我仲係想張我自己最好既.

比佢睇.我好想有一日.

佢會留意我.

--------------------------------------------------------

我發覺女仔都有個共通點.

就係.喺未比人發現自己鍾意果個人個陣.

就會好想去接近佢愛既人.

但係.比人知道左自己係鍾意果個人.

就會一見佢就走.

點解?.我都唔知...

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-03 06:50 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


愛你.又如果 & 中文測驗 分類: -`★所有 ;)
 

今日有幸係中文既測驗Ar :)

好彩.我都唔覺難xD

仲幾易tim :)

不過聽日就測.英文啦v3v

唔知點算T3T無乜溫過.

算啦:) 睇下到時係考乜先?! xD

----------------------------------------------------

今日.見到佢同果個女仔.好親密

而.果個女仔.係我既朋友.

我自然就產生左一種.恨她既感覺

我唔想佢同果個女仔咁親密.

次次佢地係我面前行過.

我唔會做任何既野.

只係.係心入面喊.

我自覺得.我唔係令.

都無咩野足以去吸引你

試問.你又點會.

鍾意一個同你唔太相識既.妹妹仔?

你又點會.鍾意一個品味咁奇怪既女仔?

我只會密密去愛你.

而呢份愛.我只會張佢.暗藏於心裡v3v

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-02 11:06 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


感覺好奇怪 :) 分類: -`★愛 ;)
 

我好似鍾意左一個男仔...

今日.小息個陣.

我同細佬一齊玩.

之後佢行過黎.(佢識我細佬)

只係同我細佬講d野.同整下佢.

我就面紅.紅曬.Feel到熱熱地.

我就好快咁行開左.

唔想佢見到我面紅.>//////<

其實.之前我就好留意住佢.

仲成日係呢幾日.發夢都見到佢xD

不過我都知道我地係無可能v3v

只係暗戀住佢.只可以.暗戀.

感覺.緊係唔係幾好嫁啦.

不過我真係唔可以比佢知.

我只可以係呢到講:我鍾意你!

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-10-31 08:29 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


學校陸運會:) & 又更新了xD 分類: -`★其他 ;)
 

琴日伙學校個陸運會呀.

本身想琴日就打.

不過真係好累.所以一番到黎過左陣就訓左xD

等我講下點解我會咁累啦xD

我要參加既項目係200m同4x100

又200m啦.真係救命-___-

個陣其實我真係好驚.

上年我明明都唔驚(上年都係200m)

仲ling第一呀>_<"

但係今次既感覺唔同左.

係因為今次多左個敵人.

佢跑得幾快.8秒幾

而我?9秒35咋.

點夠佢玩?@_@

所以莫名其妙地黎左個緊張.

直頭就算係唸到.都好驚個隻.

係跑之前.我又緊張啦.

搞到心跳得好快.

仲勁過同自己鍾意既人坐既感覺.

必! 一聲開跑既聲音.振醒左我.

我只係唸左要快d跑完.

不過跑完100m.

都累啦..

無咩氣跑.只好硬頂下去.

結果只得第2名T^T

我最後一年既第1T^T

咁就無左T3T

之後仲想死.

過10幾分鐘就4x100.

我係第2棒.

我超驚累左整隊囉T^T

唉.不過第1棒個個...

佢係跑8秒幾.

但係唔知點解.佢係跑最尾.

不過算...

之後佢交左比我.我用好快既x度跑.

不過因為之前既關係.我只超越到1個

之後.我就交比第3棒.

跑跑跑...佢跑完就交比第4棒.

第4棒係鄭伊呀.

佢好快嫁*o*

仲快過第1名個TIM人既第4棒

不過結果都係得第2咋V_V

事後鄭伊黎搵我.話周周(第1棒)做乜咁慢.

「差好少咋.我追得好辛苦」

之後我都話係.我都見到差好少.

之後我同鄭伊去問周周點解.

原來係因為佢對鞋唔岩佢.

令到佢慢左.

記然係有特別原因.

我都無話點計較.

因為起碼都有第2名.

不過又係比C班叻曬-3-

車.我地讓你地咋xD

----------------------------------------------------------

之後仲有呀.6年級男子4x100呀.

超超超超超超超變態!!

D班真係勁到唔知講咩好囉.

快人成條街呀.

第3棒個條已經係快嫁啦.

之後交塭比第4棒個個人.快到你呀媽都唔認得呀

睇到全場既人都嘩嘩聲.

D班快人成60m左右..."

變態!!

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-10-26 05:27 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


就是因為聖誕.我才把底色換成黑色 分類: -`★其他 ;)
 

本來既白色.

突出唔到.個啲雪同聖誕車(因為佢地都係白色xd")

以家整左黑色做底.就可以清楚見到.

因為我鍾意既聖誕.係有雪同聖誕車.

仲會到處都係聖誕歌.聖誕樹

我唔想大家遺忘左聖誕節.既真正意義

一個普天同慶既日子.

真係唔想比某啲人搞到唔開心.

同無曬慶祝感覺...(雖然聖誕仲未到xd")

-------------------------------------------------------------

講番起.我真係好耐都無打blog.

大約係.覺得有少少煩.

唔係太想.回佢地既留言掛..

不過唔知點解.

定時定侯.都會黎睇下(無登入xd")

------------------------------------------------------------

近排睇開3男2女.

我發覺d人真係好衰.

佢地係xg見到個令女.就post佢上去

明明個個人唔想比人post

之後3男既人.仲張佢踩到一文不值.

明明係個普通人.明明唔想比人post上去

無啦啦比人咁講.

唔止.3男某啲人仲話:「你post得上網就預左要比人講!」

人地只係post上網比人睇.唔係比佢地踩囉無奈-.-

我真係登個個女仔可憐v3v

------------------------------------------------------------

佢地仲成日話黃子菲點衰點衰..

其實黃子菲佢真係令囉.

只不過係個格唔係幾好.

不過都係之前既事啦.

以家佢都好好人.好nice

但係佢地竟然張品格同個樣混合.

明明令都話唔令.

仲有.個個小奀v3v

其實我個人覺得佢都幾可愛.

不過都係化妝.

但係佢地就講到佢成個仙女咁.

又話係香港未見過一個女仔令得過佢.

其實香港好多人都好令.

只係佢地未見到.

------------------------------------------------------------

仲有.明明一個外國既女仔.

佢係好令.但係3男某啲人就話:「佢係香港就算令,係x國,佢一般咋!」

唉...佢地既眼光.未免同外界唔同.

佢地既眼角.未免擺得太高.

 *留言個個野:係上面♥♥