愛.聽歌;]愛.惡作劇 - ★愛.搖滾`
Blank
I want c0mm3nts`
Thank you F0r y0usupport`
Dear_vivi
暱稱: -`sTar-★
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
去左海洋公園玩xD
教育營`憎恨佢.為何?...
聽日去教育營`
到底有幾多日無打blog...
唔知同咩主題`
文章分類
全部 (48)
-`★其他 ;) (17)
-`★所有 ;) (6)
-`★無特別 ;) (15)
-`★愛 ;) (2)
-`★學校 ;) (7)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 296
今日人氣: 3
累積人氣: 1475

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-29 10:30 AM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


♥補打 分類: -`★其他 ;)
 

琴日係宮心計既結局篇Ar*

今日就大結果.

好想睇Ar*

30集* 睇到我喊

好感人...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

琴日比我搵到*阿拉丁*首歌

超好聽Ar*

我down左佢個mp3 lA*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

好想去迪士尼r*

超浪漫* 又夢幻*

迪士尼真係唯一一個*

會令我童真盡現既地方*

所以我好想係迪士尼到住Ar*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

迪士尼既夜晚.係最令最好既xD

特別係聖誕節.既時候:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

點算Ar*?

仲有好多功課未做Ar*

仲未溫書tim*

所以.我都係玩多陣就唔玩xD

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-27 10:15 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


參觀.心情.想法 分類: -`★其他 ;)
 

今日去左寶血女子中學到.參觀Ar*xD

啲校服都0k*

不過因為佢係女子.

所以唔讀*xD

生理.見到解剖青蛙*嘔*

好樣衰* 個姐姐剪到佢條神經.

之後佢係到郁*口*

個陣真係驚到行開左xD

***********************************************

之後去左家政個邊*

好正Ar* 有得食xD

個班姐姐整既cake真係好好味*

好想再食xD

不過.我都食左4個啦xD

***********************************************

唉*我自問成績唔好

樣又唔係令*

運動都唔係出息既人*

愈唸.就愈唔Ger自己*

點解5年級個陣唔讀好啲書?

咁以家就唔洗追得咁慘*

我真係太想入我家姐個間*

我要入Ar* \口/

家姐.琪 等我*

***********************************************

唔知點解.成日見到你

都覺得你係到發姣*

扮曬野咁* 真係唔Ger你*

***********************************************

唉* 好想睇火影Ar*

又唔做喎* 不過唔想係網上睇xD

***********************************************

我鍾意你.又如何?

因為.你根本不會留意我*

之前有幸可以和你對上眼神*

我已心足/ v \

不期求.我和你有結果*

只想你在這年.

跟我說過話*

就算係咁.我都足夠lA*

***********************************************

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-24 10:49 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


♥心晴亂爆!! 分類: -`★其他 ;)
 

♥Ha*

我唔會再.花時間係你身上*

因為我知道.同你

唔會有結果*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

好快就考.報分試啦*

我就會驚到.爆*

我驚考得唔好.

會輸比"果個人"

我驚考得唔好.

會入唔到家姐間School*

不過.如果我考唔到入家姐個間

我唸住同欣曉讀同一間Ar* :)

都ok啦:) 係咪?!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

呢排我總覺得係學校入面.

無咩好玩.

仲會有啲唔係幾好既野.

發生係我第上*tim

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

**好想變令.Ar**

**我實在太.樣衰la**

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Avril Lavigne *我

不過近排搵唔到咩關於Avril既消息tim*

喂*咁多位.不如幫幫我搵下xD(假)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

唉*你咁鍾意溝仔.

**不如去死?!

就因為你咁鍾意姣仔**

所以啲女仔先唔係咁鍾意同你玩**

老實講.我都唔係好鍾意你**

**************************************

**我無指明係邊個Ar*

**不過我唸你應該有自知之名ge*

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-22 06:21 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


♥星期五* 分類: -`★學校 ;)
 

補打*

星期五.個日

真係好開心Ar*

我地去旅行Ar*

5-6年級都係BBQ*

我個班分左做2組*

勁Happy Ar*

但係.比人知道左我既秘密*

************************************************

我.丫so.鄭伊.周周

去左沙灘個邊玩*

不過隻河馬又跟塭黎*

跟住曬*

算` 睇見佢無Fd在上*

就無理到xD

************************************************

個個咁既洗潔精*

佢竟然要我.細佬企*

有無搞錯Ar*

************************************************

我地燒左陣.就無燒

因為悶and飽*

不過玩左陣.

我又燒番啦xD

丫so燒左啲好好味既野Ar*

but 我無食到*

************************************************

個日.發現到樣野*

唔係係咪真*

我有時會去我細佬個班到睇下佢*

之後我都見到佢個Fd

望住我*o*?

我成日都同佢個Fd對上眼神*

不過我都係望佢一眼就算*

個日旅行*

我同我細佬個班一齊坐*

上車個陣.佢又望住我*

我又同佢對上眼神*

樂車個陣.佢又望住我*

我都有同佢對上眼神*

之後*排隊個陣.

佢又望住我*

我一望佢*佢就唔望

咩意思?*o*

就黎走個陣.佢又望住我*

去到操場*

我就係到唸佢啦*

我覺得.其實佢都幾令仔*

不過我對佢無Feel*

************************************************

星期6.個日*

我.周周.林秀去左丫so屋企*

地到8點幾先番xD

好好玩Ar*

林秀&丫so  痴左線xD

勁搞GAG囉*

佢地係到又叫又打*

睇住佢地個樣.

真係笑到爆*

周周請左我地食野Ar*

真係好人xD

我地仲坐係海邊*

睇風景xD

好凍Ar*不過感覺唔錯*

************************************************

今日*林秀黎左我屋企Ar*

玩左電腦*

佢幫我做左好多h.w Ar*

thz :) 仲請左我食糖xD

************************************************

 *留言個個野:係上面♥♥

 

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-15 03:12 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


♥想要改變Ma.?!* 分類: -`★其他 ;)
 

Ha.Ha*

我最近.好似好想改變自己*

♥我想變得堅強

♥我想變得型啲

♥我想改變自己既脾氣

♥我仲好想啲頭髮快啲長*

到時.我想電直/電曲

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

我唸過la*

我突然.好想做搖滾樂.鼓手*

我好像.突然對搖滾樂的.鼓有興趣*

好想學Ar*

不過一套搖滾樂的.鼓*

都要9千幾*

我唸媽咪都係唔會比我學嫁lA*

不過.如果我學識左的話♥

我想組Band 呢*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Avril lavigne 真係好型Ar*

我好鍾意佢某啲衣著呢*

超鍾意佢Ar* xD

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

近排天氣好凍Ar*

大家都要多穿衣服*

唔好冷親xD

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

今日聽左首歌*

幾好聽xD

「Evan Way」*

不過我搵唔到佢既mp3 Ar*

如有好心人搵到.

不過比我*o*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 *留言個個野:係上面♥♥