| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-29 10:30 AM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
♥補打 |
分類: -`★其他 ;) |
| 琴日係宮心計既結局篇Ar*
今日就大結果.
好想睇Ar*
30集* 睇到我喊
好感人...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
琴日比我搵到*阿拉丁*首歌
超好聽Ar* 
我down左佢個mp3 lA*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
好想去迪士尼r*
超浪漫* 又夢幻*
迪士尼真係唯一一個*
會令我童真盡現既地方* 
所以我好想係迪士尼到住Ar*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
迪士尼既夜晚.係最令最好既xD
特別係聖誕節.既時候:)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
點算Ar*?
仲有好多功課未做Ar*
仲未溫書tim*
所以.我都係玩多陣就唔玩xD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-27 10:15 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
參觀.心情.想法 |
分類: -`★其他 ;) |
| 今日去左寶血女子中學到.參觀Ar*xD
啲校服都0k*
不過因為佢係女子.
所以唔讀*xD
生理.見到解剖青蛙*嘔*
好樣衰* 個姐姐剪到佢條神經.
之後佢係到郁*口*
個陣真係驚到行開左xD
***********************************************
之後去左家政個邊*
好正Ar* 有得食xD
個班姐姐整既cake真係好好味*
好想再食xD
不過.我都食左4個啦xD
***********************************************
唉*我自問成績唔好
樣又唔係令*
運動都唔係出息既人*
愈唸.就愈唔Ger自己*
點解5年級個陣唔讀好啲書?
咁以家就唔洗追得咁慘*
我真係太想入我家姐個間*
我要入Ar* \口/
家姐.琪 等我*
***********************************************
唔知點解.成日見到你
都覺得你係到發姣*
扮曬野咁* 真係唔Ger你*
***********************************************
唉* 好想睇火影Ar*
又唔做喎* 不過唔想係網上睇xD
***********************************************
我鍾意你.又如何?
因為.你根本不會留意我*
之前有幸可以和你對上眼神*
我已心足/ v \
不期求.我和你有結果*
只想你在這年.
跟我說過話*
就算係咁.我都足夠lA*
*********************************************** |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-24 10:49 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
♥心晴亂爆!! |
分類: -`★其他 ;) |
| ♥Ha*
我唔會再.花時間係你身上*
因為我知道.同你
唔會有結果*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
好快就考.報分試啦*
我就會驚到.爆*
我驚考得唔好.
會輸比"果個人"
我驚考得唔好.
會入唔到家姐間School*
不過.如果我考唔到入家姐個間
我唸住同欣曉讀同一間Ar* :)
都ok啦:) 係咪?!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
呢排我總覺得係學校入面.
無咩好玩.
仲會有啲唔係幾好既野.
發生係我第上*tim
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
**好想變令.Ar**
**我實在太.樣衰la**
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Avril Lavigne *我愛你
不過近排搵唔到咩關於Avril既消息tim*
喂*咁多位.不如幫幫我搵下xD(假)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
唉*你咁鍾意溝仔.
**不如去死?!
就因為你咁鍾意姣仔**
所以啲女仔先唔係咁鍾意同你玩**
老實講.我都唔係好鍾意你**
**************************************
**我無指明係邊個Ar*
**不過我唸你應該有自知之名ge* |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-22 06:21 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
♥星期五* |
分類: -`★學校 ;) |
| 補打*
星期五.個日
真係好開心Ar*
我地去旅行Ar* 
5-6年級都係BBQ*
我個班分左做2組*
勁Happy Ar*
但係.比人知道左我既秘密*
************************************************
我.丫so.鄭伊.周周
去左沙灘個邊玩*
不過隻河馬又跟塭黎*
跟住曬* 
算` 睇見佢無Fd在上*
就無理到xD
************************************************
個個咁既洗潔精*
佢竟然要我.細佬企*
有無搞錯Ar* 
************************************************
我地燒左陣.就無燒
因為悶and飽*
不過玩左陣.
我又燒番啦xD
丫so燒左啲好好味既野Ar*
but 我無食到*
************************************************
個日.發現到樣野* 
唔係係咪真*
我有時會去我細佬個班到睇下佢*
之後我都見到佢個Fd
望住我*o*?
我成日都同佢個Fd對上眼神*
不過我都係望佢一眼就算*
個日旅行*
我同我細佬個班一齊坐*
上車個陣.佢又望住我*
我又同佢對上眼神*
樂車個陣.佢又望住我*
我都有同佢對上眼神*
之後*排隊個陣.
佢又望住我*
我一望佢*佢就唔望
咩意思?*o*
就黎走個陣.佢又望住我*
去到操場*
我就係到唸佢啦*
我覺得.其實佢都幾令仔* 
不過我對佢無Feel*
************************************************
星期6.個日*
我.周周.林秀去左丫so屋企* 
地到8點幾先番xD
好好玩Ar*
林秀&丫so 痴左線xD
勁搞GAG囉*
佢地係到又叫又打* 
睇住佢地個樣.
真係笑到爆*
周周請左我地食野Ar* 
真係好人xD
我地仲坐係海邊* 
睇風景xD
好凍Ar*不過感覺唔錯*
************************************************
今日*林秀黎左我屋企Ar* 
玩左電腦*
佢幫我做左好多h.w Ar* 
thz :) 仲請左我食糖xD
************************************************ |
| *留言個個野:係上面♥♥ |

日誌.出爐時間♥♥
2009-11-15 03:12 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
♥想要改變Ma.?!* |
分類: -`★其他 ;) |
| Ha.Ha*
我最近.好似好想改變自己* 
♥我想變得堅強
♥我想變得型啲
♥我想改變自己既脾氣
♥我仲好想啲頭髮快啲長*
到時.我想電直/電曲 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我唸過la*
我突然.好想做搖滾樂.鼓手*
我好像.突然對搖滾樂的.鼓有興趣* 
好想學Ar*
不過一套搖滾樂的.鼓*
都要9千幾*
我唸媽咪都係唔會比我學嫁lA* 
不過.如果我學識左的話♥
我想組Band 呢*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Avril lavigne 真係好型Ar*
我好鍾意佢某啲衣著呢* 
超鍾意佢Ar* xD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
近排天氣好凍Ar*
大家都要多穿衣服*
唔好冷親xD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日聽左首歌*
幾好聽xD
「Evan Way」*
不過我搵唔到佢既mp3 Ar*
如有好心人搵到.
不過比我*o*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|