| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
日誌.出爐時間♥♥
2009-12-10 06:31 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
請不要亂唸.請不要誤會.請不要亂說.請還我一個清白 |
分類: -`★學校 ;) |
| 今日番學校
每一日既感覺都一樣
今日.就多左份無奈既感覺
竟然比人誤會我鍾意個個人囉
如果我早知會比人誤會既話.
我係咪應該唔打個幾篇blog呢?
個個都話我blog到寫
我有寫我鍾意佢咩?
係無囉* 連我鍾意邊個都唔知就亂講*
洗唔洗我開中央咪講話我唔係鍾意佢呀?
亂講既人多事
亂講既人正on 9
亂講既人乞人憎
唔該* 還我一個清白
|
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-12-09 05:31 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
exam完啦:) 千萬個happy!! |
分類: -`★無特別 ;) |
| Ar* 真係好正呀>3<
我經過呢3日痴左線咁溫書:)
個exam鍾於考完啦>w<
唉* 呢3日真係溫到我死xD
我覺得英.數.常都好易做
不過中文有啲唔識* 唔記得詞語
超慘* 今次中文一定好低分v3v
好想快啲知道個成績Ar*
不過我唸我今次應該有升Band掛:)
******************************************
邊個邊個? v3v
好心咪爆出去啦v3v
點解啲人會知嫁?
屌* 爆出去既個個人係仆街*賤喱
我唔明點解c 班同D班既人會知囉*無奈
******************************************
好想快啲有MP4呀>3<
不如呀E.你快啲buy啦xD
****************************************** |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-12-03 08:45 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
日誌.出爐時間♥♥
2009-12-02 08:53 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
♥今天的事:)s0 happy* |
分類: -`★學校 ;) |
| 今日係星期3*
今日唔係咩特別日子*
不過感覺上.今日就特別開心
今日好似一次過得到曬
友誼.愛情*咁
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
今日我依然同周玩得最多*
不過今日周周扮左幾次嬲Ar*
搞到我以為佢小器.
所以嬲左佢*
不過佢之後同我講番係扮
又哄番我:)
我好開心Ar*
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
無唸過佢會哄我:)
仲以為佢真係嬲tim:)
周.我唔記得打比你.以家就打:)
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
今日你黎過*
我真係好開心Ar* (又開心-__-?)
不過原來你高左好多:)
已經唔係以前同我差唔多既你啦:)
另有其人.唔係之前個個
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
我以家好似有少少發燒v3v
個身有啲.熱熱地*
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥` |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
日誌.出爐時間♥♥
2009-11-30 08:18 PM
##function_link## ♥`我要cM呀/口\
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
♥宮心計` 其他 |
分類: -`★所有 ;) |
| 今日係TVB到睇左宮心計`大結局
實在太好睇lA* 不過原來金鈴佢
細細個已經係`衰
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
我會叫我自己唔再去愛你`
因為你根本唔值得我去愛`
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
今日小息勁搞gag xD''
馬子係到整我`
之後我用掃把''頂''佢`個囉xD
丫s0都鑽我做得好xD
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
今日同周周玩得最多`
幾乎係一打鍾就閃過去呢 xD
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
今日個`蘇志x 係到勁整我條"邊"
正一仆街-__-
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
考試啦`原來我個班好多人到以家都仲未溫書*
真係勁`不過我都係xD
我今晚先溫`
不過孫毛就話`佢到考試個日先溫
話.考天才w0w
不過我就`唔會啦
萬一`衰左就唔好啦v3v
♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥` |
| *留言個個野:係上面♥♥ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|