今日我....我家姐同姐夫....返左大陸睇我呀嘛....今日9點起身~~~做完野就返左去啦~~一返到去..就去左醫院...去到阿嘛道...幾日前已經昏迷左啦...我地去到叫佢都冇反應...只係識捉住我隻手....我睇到佢好想同我去講野.....但係有口難言....佢隻眼都係開左小小.......係Lee一個時侯...我諗返好耐以前佢點樣去為我地去諗..從來冇為自己去著想...佢一個好偉大既人.....我返到去見到我阿爸...佢唔開心....咪聲唔出..我重唔知可以講乜....佢有事係一個事實...佢有絕症..我真係唔知可以點...我都唔想去諗..但係真係冇可能唔去諗...我好想佢可以去好返....我都知係一個好難去成真既事...不過我好想去見到囉~~阿嘛真係老左好多啦~~~~唉....
|