今日我訓到3點幾先起身.......好似同踢到死無乜關係...不過我之後先係....趙倫一打比我..就叫啦~~起身踢波啦~~我問....踢波?....踢乜波呀~~~我好累呀~~佢就話啦~你幾星期前話去踢波嘛~~~下~~有咁既事~~~佢重叫我4點去到巴士站.....我都唔想去.....佢冇理我就收左線......哈哈~~~佢打黎都3點半啦~~死得~~我用左半個鐘食飯同換三.....就去左~~~好彩都冇遲到.....去到啦~~得返半條老命.....哈哈~~~去到先知場波踢4個字就踢完~~~大佬呀~~~佢個道係荃灣喎~~~我住上水架~~早知唔黎啦~~~我第一時間望住阿龍~~唔係因為佢靚仔...佢都唔係...係因為我真係好想打X佢...係佢叫我黎....到我黎都先知踢4個字...佢講到冇講喎~~~重要同我地比賽踢個隊..都冇黎....去黎把鬼.....返到上水我重有一場夜晚要踢架~~~去到9點...Lee場係之前踢過個隊....上次輸左1比0..今次就黎個大報復啦~~~上半場.....我地先係歷蘇係中場偷左個波...中場一個超遠射射入左喎~~~好勁呀~~都有50碼架~~~第2個波...又係佢同阿俊一個入侵面對龍門射到2比0.....我地WIN左佢啦~~~返到屋企真係唔想行啦~~~~~ |