Derek~【 自家步屋 】
沒有愛情不能生存.....我係一個自私0既人.....
Derek1234
暱稱: Derek/爹域/熊仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
趙倫出事
新床
台灣之行3
台灣之行2
台灣之行
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 16
今日人氣: 4
累積人氣: 2767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天


掛心 無奈 分類: 未分類

尋日返到屋企.....我阿爸都係大陸返左黎啦~~~不過佢唔知幾時病左啦~~好似好大鑊呀~~話佢去照X光...個醫生都唔知得唔得架 ...又話係個肺道照到個影喎~~~~~你知啦~~有個影喎...可大可小架...第二次照又話冇啦喎~~都唔知佢識唔識醫人架 ~~比我知佢係乜水...我實爆左粗架 ~~~又話比D藥佢食啦~~~又話食左係會勁咳...咳左就冇事......如果我老豆有乜事...你就知死 ....我到左宜家先識去關心我阿爸...我心諗我都好不孝啦 ~~~我阿嘛又有事...不過阿嘛佢大鑊好多啦~~係絕症啦~~都唔知重可以有幾耐呢~~~~不過我係唔想人佢有事啦~ ~~最好大家都冇事啦~~心情都係唔多好啦~~~



2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


五個落山的老年......... 滿足 分類: 未分類

今日又係係半山返工...........都返左幾日....係整外牆架...又係曬左成日..我諗我都黑左好多啦 ~~~本來老細話星期日要返工架..哈哈~~~點知收工個屎又話唔洗喎 ~~~~~都好丫....星期日可以去踢下波~~~收工日日都會搭的士落山架..不過今日等左好耐都冇的士喎 ~~~佢地咪諗住行落山囉~~ 下...我心諗.....行落山?好累架...行半個鐘都行唔到啦~~不過我想話唔行架...不過佢地已經行左啦~~~行行行.... 行極都唔到.......都唔知做乜要咁辛苦喎.....行左半個鐘都未到山腳........... 佢地行到勁快...好似唔識停咁...行到去纜車路...我諗都到啦掛...點知都係未到啦~~我係Lee個時候我又諗返我都有10幾年冇搭過纜車啦~~~有D掛住啦~~~到最後都重要行多三個字先到....我累呀~~~~



2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


爭野 驚訝 分類: 未分類

人生就好似爭野咁.....未出世就要同人爭係邊道出世.....係個好人家出世有大把錢用...唔洗做啦..幼稚園又要同人爭玩具.....小學又要同人爭分數去讀中學......中學又要同人爭女朋友喎....大學又要爭學位....出黎做野又要爭份好工.......打算同女朋友結婚又要爭酒樓.....到左阿媽阿爸死左又要去同D兄弟爭家產....到自己老左啦~~~又要同D老野去爭米......爭爭爭.......死左都要爭風水寶地去做福後人.....人生都係一個字    爭........



2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


不安感覺 開心 分類: 未分類

今日可能有時間太多......個心係有野諗唔通...唔知點解我Lee幾日冇同佢講野個心好唔舒服.....可能係習慣把了....冇左佢既世界有d空白.....我諗佢係可以代替邱邱係我心中既地位....又可能我諗得太多啦....我會對佢好好....會好似以前對邱邱咁....不過我唔確定...只係諗下~~~~~~



2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


好狗 愉快 分類: 未分類

今日去做野....係個天台黎架~~做做下野......我見到一隻好似雪狗既狗....佢個樣係勁得意個種......我做完野咪同佢反下囉~~~反反下.....佢又好似好鐘意我喎~~~~我叫佢手手...佢真係比隻手我喎~~~`佢真係呀~~~我又比水佢飲啦~~~做完野都要走啦~~~同佢講左拜拜咪走囉~~~唔知重有冇機會見到佢呢~~~~