2011.4.25,
我與老公仔,友意,Annie,Kit,番薯,中原,魚蛋,子龍一齊展開長隆之旅.
雖然前一晚又系失眠,但系第二日又系打足精神準備去玩.
第一日:
早上收到老公仔既Morning Call,然後起身汁野,再同老公仔一齊去搵食早餐既佢地.
一齊坐車去到羅湖,
火車中,,, 
終於到咗廣州,辛辛苦苦去到長隆,結果得知:水上樂園要28號先開.
當初全部人呆咗=.=
無奈中..我們選擇先選賓館,我們9個人分了2架車,第一架走咗先,之後我地先上第二架,
去到賓館,竟然見不到他們.嚇死了.驚佢地幾個比人賣豬仔><
很擔心.
還好,最終還是沒事,
原來是那個司機根本5識路!!!!!!!!!!
沒事就好.
之後,我們只能選擇去歡樂世界先. 
一去就玩咗垂直過山車~ 真想不到自己敢玩,
之後又一齊玩了大擺錘~
然後我和老公仔與各位分開玩,
發現原來我們真的很文靜,
我們去玩了腳踩的車,
看了4D電影, 
看特級表演, 
玩水上激流&漂流, 
玩夢幻旋轉木馬 
之後與大家會合,

齊齊去食飯, 
之後返賓館,我們的睡房 
瘋狂前:

瘋狂了一夜,精疲力竭.
不過很好玩呢!很特別的一晚.相信各位都永生難忘吧!!!
第二天,我們只能去深圳行街,
買了一條短褲,2條長褲,2件T-shirt~花了¥150都還不到.真的好抵!!!!!!!!!
很難忘的長隆之旅.
謝謝身邊有你們的陪伴
期待下次的旅程!
|