呢篇日記我唔放出黎啦~你話會俾人笑~
朝早起身返工~巴士勁凍~好難頂~
今日返3粒鍾~真好~但下星期開始返足8粒鍾~
下星期應該係最辛苦既一個禮拜~
一黎唔夠人用~二黎我同阿joe經驗實在太少~
收工就搵禎~原本應該係太子見面~
點知上到佢坐緊果架地鐵~發現太多人~
要到左金鍾先見到面~哈哈~之後去搵野食~
食大快活~都ok好味~
食完就去坐平平既巴士上去海洋公園玩哈佬喂~
去到拎飛先~拎完先知我地太早到~
結果坐免費巴係正門去後門~又係後門返正門~
但好在佢提早俾人入~唔洗等咁耐~
入到去~個天好光~無咩哈佬喂既感覺~
行左陣~禎就俾隻突然出現既鬼嚇親~禎真係好驚~
然後坐吊車上山~玩左2個鬼屋~死x浩劫~同咩咩咩(忘記了)
玩完第一個鬼屋果陣~傻豬已經嚇到傻左~
我拉佢玩埋第2個~玩完第2個~唸住見無人~捉佢玩埋第3個~
點知傻豬話真係好驚~唔想再玩~
我認真望左傻豬一陣~發現傻豬個樣真係俾頭先差左~
傻豬仲怕到想喊~所以我都唔勉強~
你唔玩~我玩黎又有咩意思呢~雖然覺得可惜~但我無咩所謂~
行多陣~傻豬話個心好痛~次次唔夠血就會咁~
一聽完~個心離左離~知道之後已經唸住同佢走~
開頭係唸住唔去鬼屋~去睇鬼so~但傻豬一見到鬼就勁怕~
我真係好怕佢再俾d鬼嚇到~1嚇到~佢個心又會痛~1陣暈到點算~
其實我仲緊張過傻豬~傻豬係度怕緊鬼~我係度怕佢暈~哈哈~
6點半就走左人了~走果陣~傻豬好似覺得自己無用~攪到我無得玩~
其實唔係架~你唔好亂唸野就得架啦~
你身體有事仲點可以玩~何況你仲要我自己一個玩~我緊係打死都唔制啦~
送成個海洋公園俾我都無用啦~其他既野~我真係理得佢死~
我整係唔想見到你有事~明無?你最重要!
離開海洋公園之後~就去左銅鑼灣~行街同食飯~
食飯食日本野~d壽司真係好好味~好少食到咁高質數~
傻豬試左少少之後~仲俾左佢果舊我tim=3=~ 多謝傻豬~
另外我買返生日豬了~好野~哈哈~
仲同傻豬一齊訂左套情侶衫tim~5百幾蚊架~貴野黎架xd~
最後就返尚德~係商場行一陣~之後返屋企坐陣~
2個都好眼訓~走前既最後15分鍾~我地都係訓著左~
夠鍾就坐的士陪返康盛~好精彩既一日~
唔好再成日計邊個洗得多錢d啦~知唔知丫豬~真係打爆你架~
一人一次咪得囉~正一小肥豬~2公婆~無得計架ma~係咪先~哈哈~
不過記住~我地跟住要節省金錢唷~
我地8月中咁上下開始~就成日出街-0-" 洗左好多錢xd
又驚又喜的一天~憂心忡忡的一天~意想不到的一天~
我愛你丫~唔好離我而去~1直係咁樣~唔好嘈架xd~ |