Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


2007-09-03 分類: 未分類

時間總是悄悄流逝~流逝的速度~往往都在人們的意料之外~

而人們卻沒有特別的去注意~當發現過後~卻令人措手不及~

突然的認知之下~人們才有快速流逝的感覺~好像所有人都是這樣~

人們總是不能好好分配自己的時間~

是因為連分配時間的時間也沒有嗎???

隨者時間的過去~年紀也相對的增加~樣子都變了~

生活逼人的一生~像風一般的快~轉個頭~已去的時間已不能回頭~

真希望上天能送我一個可以讓時間停止的月光寶盒~(說笑啦^_^)

大家真的不要忘了~我們的時間是有限的~珍惜所有~

今天由早上開始一直看書~看到差不多黃昏5,6時~

看了一整天的書~眼睛都感覺到疲倦~我要學的東西還有很多~

看了一整天的投資書~又有新的東西學到了~感覺良好~

今天禎的弟弟~說要找我剪髮~來得很突然~

原因是被學校捉了~弟弟已經找了同學幫忙剪~

可是還是被老師說不~

所以我給了他上來~我去了ok接他~

跟想像的一樣~他的頭髮被同學狠狠的修了一頓~

令我不知如何入手剪起~唯有盡量替他修剪一下~

剪完後~算了比較好了點~

但基於我的功力不厚~可以做只有這麼多~希望不要見怪~

晚上跟禎兒通電~發現禎兒鼻孔在霧煙~心情不好~

是工作和家庭關係所引發出來的~令她心情不爽~

我把它簡稱為"情緒波幅失調"吧~

拿著電話的我~不知可以說上什麼~

說什麼都被禎兒反回頭~什麼都說不上4,5句~

我只好一直默默的拿著電話聽筒~1小時又1小時的過去~

最後在禎兒心情平服了點後才掛線~真希望可以為你分擔一下....

巫山~明珠~路人~夜雨~相思~消愁~千帆~星移~無晴~涼秋~風情~

蝴蝶為花醉~花卻隨風飛~為誰辛苦為誰甜~

這樣的日記~很久沒打過~非常好的一種抒發感情法子~



2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


2007-09-02 分類: 未分類

朝早原本8點鍾起身~同禎去睇戲~

但唔知做咩又訓返著左~

到8點9個字~禎打黎~我先起身~

有咁快得咁快擦牙洗面~之後就出門口~

去到岩岩好~趕得切~真好彩~

入場睇黎多件衰鬼上帝~都ok既~唔係太差~

睇完就出左尖沙咀~禎要整手指甲~

但去到未開~於是搵野食~去左食red ant~

真係好好味丫~好耐無食d咁好味既野=3=

食完出餐廳門口就落雨~快快腳行去整指甲果度~

上到去~坐禎隔離~我打機~佢整手指甲~

整左半個鍾左右掛~我都唔知~整完就返尚德lu~

一返到去~2個變左豬~係度訓攪~

2點幾3點~訓到差唔多6點~訓成幾個鍾~

唔知邊個仲訓到流口水tim~但我唸應該係我~

起身之後~傾下計~到7點禎就話要返屋企了~

沒法子~佢要實行大計~飲食要定時~

唯有俾佢返屋企~於是我就陪佢回家了~

之後又要唔知等幾多日先再見~0~

另外自己返屋企果陣~ringo打黎~

講返佢琴晚落完吧~百幾人~包場=0=

幾十男幾十女~場面好驚人~但好好笑~

生日果2個女仔~唔係玩切蛋榚~係玩切乳豬~聽完o左~

傾完呢樣~ringo又問我上唔上佢屋企~叫我吸草-_-

講明d即係叫我上去吸...............毒=.=

我就叫佢唔好教壞我~我要保持健康形象~

我想ringo應該忘記了一樣東東o_o

老子我~是連煙也不抽一支的超級大帥哥唷o.o

返到屋企就沖涼食野~又一天了~

唉.......到底我所瞳景既生活~何時才會出現呢~

我要享受人生丫>o<



2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


2007-09-01 分類: 未分類

朝早係屋企睇書~

12點咁上下就出門去接禎~

之後再過佐敦~禎去買減肥用既食品~

去到佐敦搵埋佢d fd~佢地1男1女~

上到去~2個女仔入去同導師傾~我就同個男仔傾計~

個男仔叫阿輝~傾左成粒鍾~

傾左好多野~自己都唔記得傾過d野~

傾平時做咩多~傾下理財~傾下以前既生活咁樣~

當中有提到以前既女朋友~

自己都忍唔住~係呢個新識既朋友面前講左聲仆街~

因為一講起錢同小妍~我就記起佢獲獲出街都要睇我銀包一次~

我入面有500蚊~佢就會幫我洗左400去~

如果我銀包有1千~佢真係唸住幫我洗900~

2條友越講越興起~交換埋電話~

可能遲下佢會約我出黎同佢d fd打保0~踩冰~

最衰呢d活動~禎唔肯同我去~

攪掂曬~買完要買既野~落樓~禎就開始發我牌氣~

開頭我以為發生咩事~原來係我講錯野~

琴晚傾電話我又講錯野~好無奈~

竟然我咁易講錯野既~咁就小說話多做事就好了~

因為真係好無奈~

係鑽石山地鐵站~俾你"妙"多2眼果種感覺~令我完全唔想行~

行黎為咩.....我望你~你"妙"我.....於是自己搵個地方坐~

唔知自己會坐幾耐~

可能坐到天黑都唔定~可能坐坐下返屋企又唔定~我自己都唔知~

我整係知~如果次次講野~大家都要咁樣就住就住~1定好唔開心~

但點都好........令自己女朋友唔開心~係我唔好~

對唔住~我會試下去改~

攪左一大輪~行返上荷里活食野~

食完就返左尚德~無再行~因為已經無曬意欲去行~

我都唔知自己係果度行過d咩~

夜晚~我出廳食飯~禎係房訓攪~訓左1個鍾咁上下~

之後就勁歌優秀選~非常一般~睇完就返康盛~

係埋一齊4個月~第一次發生咁既事~

代表著什麼呢............

希望經過這次之後~我們的感情能更加深厚~



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


2007-08-31 分類: 未分類

8月30號~

老婆朝早去左睇醫生~無叫我起身~

真係攪錯錯錯丫~所以我無出到去~

等老婆睇完醫生就黎左我度~整左麵食~

睇左女人本色~真係好慘.....=0=

換轉係我~我都唔知可以點樣捱=0=......

食飯前~老婆整到d手指甲~

成隻手指~有差唔多一半既指甲反走左~d水晶甲真係好恐怖~

老婆仲痛到流眼淚tim~係咁講唔知~攪到我唔知點算~

想幫佢整走果d甲~但又怕整痛佢~

不過好在最後都整得走~無事架傻豬=3=

食完飯之後~十點幾就同老婆回康盛盛~

8月31號~

今日係屋企睇書同寫筆記~

老婆收工就同佢傾電話~開頭打左好耐都打唔通~

仲以為有d咩事=0=......原來係去左茶餐廳=v=



2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


2007-08-28 分類: 未分類

朝早.....完全唔想起身~

因為返呢份新工....要7點幾起身~

係張床同惡魔戰鬥左好耐~我終於起身~

換完3就出門口去坐地鐵~

好多人坐地鐵~好多都係返9點果既西裝友~

去到中環~上到公司~遲左幾分鍾~

返工野唔知點講~因為第一日返工~個個都唔熟~

但真係好累~企足成日~同埋今日真係聽左好多英文~

咁聽法~我遲早出事~出咩事...我就唔知~

有好多英文要記~好多外國客~差不多近8成都係外國人~

都唔知點算好~英文惡補~惡補~惡補~惡補丫

仲有就係~今日我真係好眼訓-.-

收工之後就打俾老婆~傾到返屋企~

返左一日工~俾我既感覺就係....好似去完外國返黎咁=0=