11月16號 星期五
收工去左剪頭髮~剪完陪禎行左一陣~
睇下魚仔同狗仔~之後就陪佢返屋企~
到左夜晚傾電話~因為好少既事鬧架~
禎同我講左一句:你好一時一樣,我唔識同你溝通~
簡簡單單既一句~令我好震驚.......因為我從未唸過禎會講呢類說話~
其實自己明白...自己係一個好難相處既人~唔多唔少...有時會令你好辛苦~
整個晚上不斷地問上自己~
你到底可以對住我這個人忍耐到何時~忍耐到什麼程度?
我們是否總有一天~會分開呢?
我在你心中~在你的心底裡~又是否合適的老公人選?
如何可以2個人坐在一起~無所不談?我跟你可以做到嗎?
在你心中~我又會是一個怎樣的人?會是一個怎樣的男朋友?
我這一刻流的眼淚~我這一刻的心情~為何這麼酸?
這一次後~同樣的問題還會來多少次?到底解決的方案在哪?
是否要哭得死去活來~戀愛才是精彩?我害怕!
11月17號 星期六
今天的問題~比昨天還要可怕~由我們開始的第一天到現在~
這次是我唯一 一次~開口去跟你吵架~這次不再是冷戰了~
從來我都只是選擇逃~避免去跟你嘈架~任由你發脾氣~而我選擇沉默~
可是每次這樣~問題一樣再發生~結果這次....我在想~我是否該開聲說點什麼~
我是否要說清楚些什麼~我在想~你為什麼總要跟我對著頭幹~為何總要永不服輸~
一想到這兒~我也不自覺地脾氣變差了~結果我瘋了般的對著你說話~
最後當然不好受......你哭得很利害.....而我卻一點想去安慰的心情也沒有~
只是任由你哭~怒火把我蒙蔽了~
發現自己很想證明這次不是自己錯先~是怒火令心底裡的大男人跑了出來吧...
雖然最後我軟化下來~但發生了的~已經發生了~希望不會令我們感情有變~
老婆~謝謝你還肯煮面給我吃~
現在的我們還未能做到互相體諒~到底日後的路會變成怎樣呢?
其實贏了一場架~輸掉一份感情~值得嗎......其實每一次我都很想哭~
5點幾同禎出左去旺角~去到等kris~見到面後行左去信和~
禎買整蛋糕要用既材料~買完之後放低d野係ricky度~
然後佢地就去買生日禮物俾我~我唔可以同佢地一齊行~所以周圍走下~
去左書局~上到去~發現自己完全無心情去睇書~
只係望左幾眼就走左人~周圍行下~行左去太子~
打俾joe~佢7點幾係太子放學~原本唸住吹下水~
點知佢今日係放9點鍾~無緣見面~
於是搵公司同事吹水~飲下野~企下企下d時間就過左去~夠鍾就過返旺角
其實係可以俾禎自己出旺角先~但我古怪既性格~令我想同佢一齊出黎~
唔想佢自己一個坐車咁悶~寧願悶既係自己~浪費時間既係自己~
去左食日本野~ricky送左部電話俾禎~
好替隻傻豬開心~終於有新電話用~應該唔洗怕電話會輕機了~
原本今晚應該係幾開心既一個晚上~要替隻傻豬開心先岩~
有新電話用~又多朋友同佢慶祝~但係偏偏佢地3個傾計傾得好開心既時候~
我發現自己多左一種無明既失落感~哈哈......
攪到自己靜靜地坐係度~結果俾ricky話~
今年~大概會係我過得最寂寞既一年~亦係最感觸既一年~
今年屋企唔會同我慶祝~1推曾經係好友既朋友亦唔會找我~
未試過有生日係咁唔想去過~失落感真係好重....有人明白這種心情有多難受嗎.....
問一問自己~如果無左禎~我今年會變成點呢~
呢種失落感既成因~自己都唔清楚~
或者~自己也想被受到重視吧~想會有多d人同自己講生日快樂吧~
仲有唔夠2日~我就20歲了~要面對d咩呢.....
第一次覺得做女人都有好處~就係唔洗好似男人咁背負太多既"將來"~
多數的女人會把將來交給男人~
而男人要把自己和另一伴的將來都安排得妥當~照顧好家庭~照顧好另一伴~
由於不想做ricky這一類型的男子~我只好努力去計劃將來~
男人的月經~大概在開始成熟懂事的時候~便開始周期發作吧~
用2隻腳行路既方法~同用4隻腳行路既方法~原來係差咁遠~
ps:今日都係無人同我溫過書~再咁落去~我唔想再讀~ |