11月7號 星期三
7號~記得有人生日~但唔敢肯定係係邊一位~所以由它吧~
整係知呢個月好多人生日~有好人生日~又有壞人生日~
禎收工~同佢傾電話~又整燥左佢~
無唸過一次半次唔食野會攪到咁大件事~是緊張我吧~
對唔住~我唔知會令你咁火~我下次會食野~
發現同多d發奮既人係埋一齊~自己都會上進d~
雖然未識阿joe之前~我已經開始返讀書~
但好羨慕佢有屋企人支持~又可以去外國讀書~
唔知我努力d又做唔做到呢~
但我真係要有人幫我補下習丫 唔係d英文都唔知點算
連三,四年級既英文都唔掂
11月6號 星期二
其實朋友好重要~不過我對朋友總係付出得唔多~
基本上~我唔係一個好朋友~唔好浪費精神係我身上了~
今日豬肉琪返左黎公司出糧~傾左2句~
到夜d~得返我同阿樂2個人~真係做到痴左線~
未試過將自己既節奏昇華到一個咁快既層次~
做到出曬汗~d客多到爆~1張又1張既單~到6點就收工走人~
同禎返尚德~好野~2日都見~但過完今日又要等到星期六~
次次日記~打到禎黎我屋企呢度~
都係幾隻字完事~感覺有d老夫老妻~哈哈~
係好事~定係壞事~?? 往事不再想~已經過去了~經歷過後~人會成長~
我要向前看~這會是好事~
11月5號 星期一
公司將我同阿joe~由原本6點收工~改左做4點收工~
遲d我同阿joe都做少左2個鍾~因為咁...仲攪到我返學d時間亂曬~
收完工都唔知可以做d咩~睇黎真係要返完屋企~夠鍾先再出門口~
因為我7點3先上堂~真係攞命~真係想睇下有無其他工可以轉~
收工之後就同阿joe去左食野~係間茶餐廳食~好難食=0=
食完係度吹水~吹到6點鍾先走~阿joe就返屋企~我就去搵禎~
今日禎陪阿珊去磅重~買減肥奶粉~
不過去之前~我同禎2個人周圍行左陣先~
禎仲買左對鞋~189蚊~特價完再95拆~好平~
到夠鍾就同禎~珊~上減肥中心果度~(唔記得間野叫咩名)
都ok悶~但今次比上次快~好快就走人~
之後就同禎返尚德~珊返自己家~佢地2個都減肥~ |