好多日無打日記~因為無咩心情~今日1次過打返~
2007-09-26
時代既發展速度好快~好多上一代既人都跟唔上e+呢一代既人~
好多上一代既人~見到一d比較新奇既野~都會打曬問號~
例如好似電腦咁樣~上一代既人會唔識用~
但我發覺呢幾年~呢個問題好似越黎越嚴重~
(我e+講緊既呢個問題~其實我已經留意左好幾年)
新既野~越出越多~電話入面既功能~係一個好例子~
e+~有時連一D比較新式既餐廳~1D比較新式既餐牌~有d上一代既人都會睇唔明~~
(注意...我只係講上一代~唔係上2代)
點解會咁既呢....係因為社會發長速度太快~連上一代既人都慢慢開始被淘汰?
定係上一代既人~唔識得與時並進?我地老左之後~又會唔會係咁樣呢~
人越大個~發現要學既野~要識既野~越黎越多~
一旦停左落黎~就好似跟唔上時代既轉變咁~節奏真係好快~
如果唔進修....係唔係真係會原地踏步呢.......
呢樣係一個值得深思既問題~我自己都唔識得去答~
你地又覺得點呢?
2007-09-25
中秋節~係同禎5個月既日子~
話d時間快又唔係快~話佢慢又唔係慢~真係唔知點講呢~
總之~手拖手~1步1步咁行落去~
夜晚出左去cwb~周圍行~
覺得今年既中秋氣芬好似無以前咁強~可能因為e+已經再無玩燈籠果d野~
係電視睇~明明話有可口可樂既電影睇~但去到咩都唔見囉~真係吹漲~
其他戲又無位睇~再唔係就太夜了~子夜場~實睇睇下訓鬼著左都似~
今日見到好多狗仔~有大隻佬帶2隻雪橇~
又有一個女人帶5隻唔知叫咩名既狗仔~腳好短的~但個身ok大隻~幾得意~
而大隻佬果2隻雪橇真係好帥氣~由其黑色果隻~眼神好殺死人~~
但咁大熱天時~d狗一定好辛苦~
行卓悅~禎買左百幾蚊野俾我~拎黎俾我醫暗倉=v="
唔知點解見佢買咁多野俾我~反而變得有決心去日日查=0=" 真奇怪~
去左維園~無咩野行~但都超多人~買爆谷食~
其實大家有無唸過~個爆字應該點樣讀呢-.-
究竟係唔係全人類都讀錯字呢~好想更正大家個讀法~
點解個個都要讀做炮谷呢~真係唔明~係唔係佢本身有個故仔~所以咁讀呢~
好怪~爆字讀做炮=0=.....谷-.-"
之後坐地鐵~去apm~睇下有無位睇戲~結果都係無~
係apm滿記食左d甜品~就返尚德~之後到2點幾先再返康盛~ha~
2007-09-24
完全唔記得今日做過d咩o.o
呢排d記性好似越黎越差~反應又越黎越差咁o_o
不過由年幾2年前~果頭痛病完左之後開始~d反應都覺得一直慢左~
整係記得今日去左接禎收工~同埋陪佢去左新都拎con~
之後就返屋企啦~
2007-09-23
今日因為小問題~再一次攪到好似鬧架咁~唔知點好~
每一次想去關心禎~總係俾佢拒於門外~唔知應該點好~
如果因為小小事而成日嘈~又點樣長久呢.......
呢個問題好似~好似曾相識咁.....哈哈.......我唔會再俾呢d事發生~
黃昏開始~用左好長既時間~打左一段心底話俾禎睇~
希望佢睇完會明白我個心唸緊咩~
|