Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


2007-09-26 分類: 未分類

好多日無打日記~因為無咩心情~今日1次過打返~

2007-09-26

時代既發展速度好快~好多上一代既人都跟唔上e+呢一代既人~

好多上一代既人~見到一d比較新奇既野~都會打曬問號~

例如好似電腦咁樣~上一代既人會唔識用~

但我發覺呢幾年~呢個問題好似越黎越嚴重~

(我e+講緊既呢個問題~其實我已經留意左好幾年)

新既野~越出越多~電話入面既功能~係一個好例子~

e+~有時連一D比較新式既餐廳~1D比較新式既餐牌~有d上一代既人都會睇唔明~~

(注意...我只係講上一代~唔係上2代)

點解會咁既呢....係因為社會發長速度太快~連上一代既人都慢慢開始被淘汰?

定係上一代既人~唔識得與時並進?我地老左之後~又會唔會係咁樣呢~

人越大個~發現要學既野~要識既野~越黎越多~

一旦停左落黎~就好似跟唔上時代既轉變咁~節奏真係好快~

如果唔進修....係唔係真係會原地踏步呢.......

呢樣係一個值得深思既問題~我自己都唔識得去答~

你地又覺得點呢?

2007-09-25

中秋節~係同禎5個月既日子~

話d時間快又唔係快~話佢慢又唔係慢~真係唔知點講呢~

總之~手拖手~1步1步咁行落去~

夜晚出左去cwb~周圍行~

覺得今年既中秋氣芬好似無以前咁強~可能因為e+已經再無玩燈籠果d野~

係電視睇~明明話有可口可樂既電影睇~但去到咩都唔見囉~真係吹漲~

其他戲又無位睇~再唔係就太夜了~子夜場~實睇睇下訓鬼著左都似~

今日見到好多狗仔~有大隻佬帶2隻雪橇~

又有一個女人帶5隻唔知叫咩名既狗仔~腳好短的~但個身ok大隻~幾得意~

而大隻佬果2隻雪橇真係好帥氣~由其黑色果隻~眼神好殺死人~~

但咁大熱天時~d狗一定好辛苦~

行卓悅~禎買左百幾蚊野俾我~拎黎俾我醫暗倉=v="

唔知點解見佢買咁多野俾我~反而變得有決心去日日查=0=" 真奇怪~

去左維園~無咩野行~但都超多人~買爆谷食~

其實大家有無唸過~個爆字應該點樣讀呢-.-

究竟係唔係全人類都讀錯字呢~好想更正大家個讀法~

點解個個都要讀做炮谷呢~真係唔明~係唔係佢本身有個故仔~所以咁讀呢~

好怪~爆字讀做炮=0=.....谷-.-"

之後坐地鐵~去apm~睇下有無位睇戲~結果都係無~

係apm滿記食左d甜品~就返尚德~之後到2點幾先再返康盛~ha~

2007-09-24

完全唔記得今日做過d咩o.o

呢排d記性好似越黎越差~反應又越黎越差咁o_o

不過由年幾2年前~果頭痛病完左之後開始~d反應都覺得一直慢左~

整係記得今日去左接禎收工~同埋陪佢去左新都拎con~

之後就返屋企啦~

2007-09-23

今日因為小問題~再一次攪到好似鬧架咁~唔知點好~

每一次想去關心禎~總係俾佢拒於門外~唔知應該點好~

如果因為小小事而成日嘈~又點樣長久呢.......

呢個問題好似~好似曾相識咁.....哈哈.......我唔會再俾呢d事發生~

黃昏開始~用左好長既時間~打左一段心底話俾禎睇~

希望佢睇完會明白我個心唸緊咩~



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


2007-09-22 分類: 未分類

聰生日快樂

下就1點幾~ricky打黎~問我做緊咩~

傾左2句~原來公司無人返工~叫我返去幫手~

因為無咩野做~禎又唔得閒陪我~所以我就出去旺角幫手~

一返到去~得ricky同alex~真係o咀~原來連阿joe都走左~

一直係咁做~做到夜晚10點零~

今日成日比較開心既事就係~alex同我講左句:你進步左好多~

我開頭都無唸過佢會咁樣講~我只係好似平時咁~做返平時做開既野~

但alex就話~你電髮明顯進步左好多~你下左苦功~

哈哈~聽完真係開心左陣~唔係講笑~

收工就同ricky一齊走~陪佢買m記~自己唔食~因為生飛滋~

買完就行去坐車~

返到屋企沖完涼~食完野~訓唔著~發現自己真係好Q傻仔~

明知個女朋友上船玩~有屋企人陪~好安全~

但自己個心就係唔知點解有d擔心~



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


2007-09-21 分類: 未分類

阿妹今日好勁~1朝早佢係度煲湯俾男朋友飲=0=

佢一整就整到3點鍾~1整完就出門口~

下就阿媽返黎~傾左2句~原來阿媽已經知阿妹拍拖~

不過阿媽無咩反應~所以一早話阿妹~洗咩咁鬼鬼祟祟~

攪到我又要保守秘密~真係一個好低b既秘密~

而我朝早就係度睇報d咩會計班讀好~最後選左個星期六的~

5點幾就出門口去接禎收工~接完再返將軍澳~

返到新都~禎去陪con~我係度等~順手打下機~

發現隻cooking mama幾好玩=v= (唔記得係咪呢個名)

攪掂完~就去搵車坐~不過見到架296m走左~於是行去游泳池等車~

返到屋企就食飯先~好肚餓~但粒飛滋攪到我好痛~

食完就睇電視~到10點幾返康盛~



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


2007-09-19 分類: 未分類

讀返書?會計文憑?前途?

時間?金錢?19歲?20歲?

有心唔怕遲?能趕得上嗎?

夜晚無野做~呆坐~成個人都好頹.......好頹......好頹廢.....

唉........頹廢呢2個字已經遺失左係我心裡好幾個月......

呢幾個月都過得好開心~真係無咩頹廢可言......

但今日究竟攪咩呢....點解我今日心情會差成咁........唉........

百感交集嗎........動力又唔見左.....唔知又去左邊......

D動力好似定時定候咁......總會消失一段時間~然後再俾我搵返.....

無野做.....去左睇禎既日記~由今年3月開始睇返~

一堆回憶慢慢浮現返係腦海~心窩釋出一種難以形容既感覺~既甜既酸~

睇完日記~回味了往日既日子~心情好了點~

可是.....一當回神過來後........整個人又開始沈寂起來....才下眉頭...卻上心頭.....

是否應該被人開解一下?還是靠自己~不要打擾別人?

粉紅色字係6點幾打既~紅色字係10點幾打既~下面d字係深夜1點打~

再夜d同禎傾電話~3日無見~我思念既感覺好強烈~牽絆人心~

真係有種相思相見知何日既feel~不斷湧現既思緒~

因為好耐未試過咁耐無見~哈哈~短短3日俾我講到好恐怖~

不過呢d都只係我自己一個既感覺~

傾傾下計~好似傾到有d火藥味~都係因為自己固執已起~情為憶~情為惜~

禎成日feel錯野~~~傾到1點~禎話眼訓~之後就睡覺了~



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


2007-09-16 分類: 未分類

阿妹生日快樂

朝早起身~就擦牙洗面~

拎多件嬲仔俾禎~之後就出門口~

同禎去睇1408~我又遲到~

入到去睇~1408~劇情寫得好好~而且恐怖到你唔信=0=

開頭以為男人拍既鬼戲唔會嚇人=0=

如果我入左間咁既房=0= 我一早精神崩潰=0= 之後自殺=0=

睇完戲去食味千~d野食好好味~

但因為生飛滋~攪到我要好小心咁食~

食到最後~我好飽~同禎玩包剪揼~輸左既食埋佢~

我估中曬傻豬出咩~我帥唷~

食完野唔係好想返屋企~於事踢拖捉禎入大埔行街~

我坐車果陣訓著左~流口水~

係大埔超級城行~A-1 d包勁勁香=0= 超想買朱古力包包=0=

又係因為生飛滋~忍住左口=0= 行完就返將軍澳~又係車訓著左~

到尚德就幫阿媽買米~返上到樓~

睇下載落黎既戲"性工作者十日談"

睇完就食飯~到夜晚睇完森之愛情~就陪禎返屋企~