Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


2007-08-21 分類: 未分類

18號星期六返工~係公司無野好做~

收工之後有咁快得咁快~返屋企見禎~1齊訓訓~

開始我既一天假期~

星期日~朝早8點幾9點起身~

2個係張床度玩到唔知幾點先出門口~

出門口~先去牛頭角~禎拎返回鄉證~

拎完就唸去邊~2個傻人係街度 V嘩鬼叫左輪先決定左去邊~

去左紅盒子先(mega box)~周圍行左陣~睇下家居用品~

有錢搬出去住的話~我實買好多野裝飾間房=0=

之後去影貼紙相~我好少影~唔識擺d好睇既樣出黎-0-

這第一次同禎影貼紙相~

影完就閃人~行去EMax~真係勁熱~應該話好焗先岩~

行到去~唸住食野~同埋唸住佢會開左好多鋪頭~

點知搵人笨~咩都未開~得個人工沙灘係度~

又唔多野食俾人選擇~結果2個人周圍轉個圈就閃左~

整係玩扭蛋機~扭左支nds既炸彈人筆筆出黎~

之後我地再去九龍城廣場(kcp)~

但去之前~走左去旺角食野先~食沙嗲王~

食完去太子坐穿梭巴過kcp~

又係無野好行~買左棉花糖食~1人1支~

真係甜到嘔丫....所以~以後只可以1支2個人食~

食完~買支水飲~之後就坐返穿梭巴走人~

2個都好眼訓~係車訓左陣~我仲流口水~

用左粒半鍾先返到將軍澳~

成日+埋~坐車d時間差唔多比行街既時間多xd~

以後都唔去d要坐穿梭巴既商場~

夜晚係屋企沖涼~食m記~睇陣電視就陪禎返屋企~

好想攬實=0= 唔俾你走=0= 你係我架xd=0=

到今日~星期一起身返工~超級唔想起身~

我要訓丫...好想訓=.=

成日整係洗左2個頭~真係唔知返去做咩~

如果扣少d~真係寧願唔返~

收工之後~去左搵禎~佢要開ot~係葵涌~

開頭以為好快收得工~點知禎要整好耐~我等左個半鍾~

掉個頭唸一唸~禎平時等我成粒幾鍾~1定好苦悶~

對唔住唷老婆~要你成日等我/_\

等到之後~就去左旺角朗豪坊食魚米家~仲行左陣~

被人幻想我穿bar~仲要係咁笑~真係服左你=0=

行完就坐95號巴士回將軍澳~

傻婆禎要12點前返屋企~又俾屋企人收電話=0=

點算好=0= 12點前返屋企已經o咀=0=

如果連電話都唔俾傾=0= 我崩潰俾你睇架真係=0=

同禎一齊呢幾日入面~好滿足~隨住呢2,3日既過去~

腦海浮現左左d野出黎=0=

我覺得我地2個~好似更加親近了~好似又向前走左步咁~

總之感覺很好=v= yaya=v=~~~~

另外之前你問我~如果有左bb~我會點~

我真係唔識答你~我唔想亂咁答~亦唔識去答~

可能真係當事情發生了~我才會有答案~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

又唸左樣=0=

如果我地住埋一齊會唔會成日嘈架呢=v=

因為成日都聽到相見好=v= 同住難=v="

同埋有前科發生係自己身上=0= 難免腦海出現呢d問題=0=

經過小妍那一課之後=0= 我真的學懂了很多=0=

希望我能學會做一個好男友=0= 然後是一個好老公xd=v=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最後仲有=0=

我一定要逼你學懂理財唷=v= <--這個一定要唷=v=

很重要的東西=0=



2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


2007-08-17 分類: 未分類

阿pat終於去左旅行了~今日公司可以話完全無野做~

返到公司~悶到嘔~個人超眼訓~完全唔想郁~

係度釣曬魚咁~阿kim叫我操頭~完全無意欲~

但算啦~順佢意~好唔願意咁去左操~1操就粒幾鍾~

操完頭之後~我就發呆咁坐左係度~坐左陣拎書出黎睇~

悶下悶下咁就到左收工~

禎等我收工~佢今晚黎我屋企過夜~係第一次~

因為佢爸媽都去左旅行o_o 

返到將軍澳~去左百佳同惠康買野食~買完返上樓~

俾禎開屋企度門-0- 終於都開到啦你-0- 真好野~

返到屋企~我食飯~禎係度睇電視~

睇完電視打左陣機~之後入廁所幫禎剪頭髮~

漫不經心咁將前面個陰剪多左~真係xd~

但沒所謂啦~依然咁可愛~

之後就沖涼~沖完涼輪住用電腦~然後就睡覺~



2007 年 8 月 16 日  星期四   晴天


2007-08-16 分類: 未分類

收工之後~禎無返學~黎左接我收工~

之後返屋企~我沖涼食飯~禎係度睇電視~

到10點半~就陪禎返康盛~

返到屋企~就打比禎傾電話~

傾左陣又訓鬼著左~真係好快~



2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


2007-08-15 分類: 未分類

今日放假~

比平時返工遲一個鍾起身~呢度整下~果度整下~

之後就出門口去新都城買戲飛~睇五星級大鼠~

買完去左將軍澳廣場~打比ringo~睇佢係公司做緊咩~

原來佢得閒~於是叫佢陪我食野~我食kfc~

同ringo真係好耐無見~傾左陣計~

夜總會唔岩我~我始終唔鍾意夜浦~

我喜歡去旅行~好想去台灣~好羨慕你去左台灣~

食完野~我就返屋企~ringo返公司做野~

到下就5點幾~再出門口~去接禎收工~

返到新都~食完個m記之後~就入場睇大鼠~

都幾好睇~睇左差唔多2粒鍾~

巴黎我都好想去呢.......好令.......哈哈~我真係邊度都想去~

下套戲睇咩好呢~

睇完戲就返康盛了~因為唸唔到去邊好~

又無理由去我度~因為已經9點幾~

陪完禎返屋企~個鍾10點正~今次見左4個鍾~

應該係呢排最少既一次~不過我期待星期5~yaya@_@

我真係要努力d~再儲多d錢~有太多野想做啦~

唔再落力去儲錢既話~唔好話環遊世界~連遊亞洲都成問題~

所以要努力儲錢~儲錢~儲錢~儲錢~儲錢~

聽日又要返工~好想放假-_- 香港唔岩我住丫=_=



2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


2007-08-14 分類: 未分類

如果咩野都唔變~ 一日有28小時就好囉~

返工照樣返e+咁多~ 1日多返4粒鍾出黎~

咁香港就真係岩我住啦~因為真係好累~

事關我唔知咩事....竟然生白髮......雖然只係短短幾條~

但已經證明我身體起了變化~我唸應該係呢排情緒波動大~

再+上返工既壓力問題吧~

我唸係因為俾阿pat鬧得多~個人好燥底~.~

收工之後~再一次同禎去旺角睇書~

原本係佢話買多本書~點知變左我買書~買左3本~

買完之後~禎就帶我去食米線~幾好味~

食完唔坐98c~行左去火車站坐架93k~有排坐~

是我們2個太無聊嗎~哈哈~

但我反而喜歡這樣~因為又可以坐~又可以談天~

何樂而不為呢xd~

夜晚同禎傾電話~傻婆唔知咩事燥底起來~真易燥底xd~

結果我講咩~你都唔應我~

問你想訓定想傾電話~唔應=_=

問你訓攪啦好唔好=.= 你話唔好=.= 但再喂你....又唔應我=.=

結果等多陣~你就睡著左了~

而我............就拿住個電話成粒鍾=.=..........