18號星期六返工~係公司無野好做~
收工之後有咁快得咁快~返屋企見禎~1齊訓訓~
開始我既一天假期~
星期日~朝早8點幾9點起身~
2個係張床度玩到唔知幾點先出門口~
出門口~先去牛頭角~禎拎返回鄉證~
拎完就唸去邊~2個傻人係街度 V嘩鬼叫左輪先決定左去邊~
去左紅盒子先(mega box)~周圍行左陣~睇下家居用品~
有錢搬出去住的話~我實買好多野裝飾間房=0=
之後去影貼紙相~我好少影~唔識擺d好睇既樣出黎-0-
這第一次同禎影貼紙相~
影完就閃人~行去EMax~真係勁熱~應該話好焗先岩~
行到去~唸住食野~同埋唸住佢會開左好多鋪頭~
點知搵人笨~咩都未開~得個人工沙灘係度~
又唔多野食俾人選擇~結果2個人周圍轉個圈就閃左~
整係玩扭蛋機~扭左支nds既炸彈人筆筆出黎~
之後我地再去九龍城廣場(kcp)~
但去之前~走左去旺角食野先~食沙嗲王~
食完去太子坐穿梭巴過kcp~
又係無野好行~買左棉花糖食~1人1支~
真係甜到嘔丫....所以~以後只可以1支2個人食~
食完~買支水飲~之後就坐返穿梭巴走人~
2個都好眼訓~係車訓左陣~我仲流口水~
用左粒半鍾先返到將軍澳~
成日+埋~坐車d時間差唔多比行街既時間多xd~
以後都唔去d要坐穿梭巴既商場~
夜晚係屋企沖涼~食m記~睇陣電視就陪禎返屋企~
好想攬實=0= 唔俾你走=0= 你係我架xd=0=
到今日~星期一起身返工~超級唔想起身~
我要訓丫...好想訓=.=
成日整係洗左2個頭~真係唔知返去做咩~
如果扣少d~真係寧願唔返~
收工之後~去左搵禎~佢要開ot~係葵涌~
開頭以為好快收得工~點知禎要整好耐~我等左個半鍾~
掉個頭唸一唸~禎平時等我成粒幾鍾~1定好苦悶~
對唔住唷老婆~要你成日等我/_\
等到之後~就去左旺角朗豪坊食魚米家~仲行左陣~
被人幻想我穿bar~仲要係咁笑~真係服左你=0=
行完就坐95號巴士回將軍澳~
傻婆禎要12點前返屋企~又俾屋企人收電話=0=
點算好=0= 12點前返屋企已經o咀=0=
如果連電話都唔俾傾=0= 我崩潰俾你睇架真係=0=
同禎一齊呢幾日入面~好滿足~隨住呢2,3日既過去~
腦海浮現左左d野出黎=0=
我覺得我地2個~好似更加親近了~好似又向前走左步咁~
總之感覺很好=v= yaya=v=~~~~
另外之前你問我~如果有左bb~我會點~
我真係唔識答你~我唔想亂咁答~亦唔識去答~
可能真係當事情發生了~我才會有答案~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
又唸左樣=0=
如果我地住埋一齊會唔會成日嘈架呢=v=
因為成日都聽到相見好=v= 同住難=v="
同埋有前科發生係自己身上=0= 難免腦海出現呢d問題=0=
經過小妍那一課之後=0= 我真的學懂了很多=0=
希望我能學會做一個好男友=0= 然後是一個好老公xd=v=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最後仲有=0=
我一定要逼你學懂理財唷=v= <--這個一定要唷=v=
很重要的東西=0=
|