1月30號 星期三
返工收工~同老婆一齊既一天~
股票d野已經好耐無係日記打出黎~暫時亦無心情打住~遲d先再細談一下~
1月29號 星期二
收工等埋老婆一齊返屋企~好似平時咁~到夜晚先返康盛
1月28 星期一
又無返學-.- 真係想死-.- 好想訓攪~好無精神~
1月27號 星期日
朝早同老豆去左飲茶~2個人~真係好小可~希望以後可以多d陪老豆~
而老婆就係我張床訓攪攪豬~直到我返屋企佢先起身~
幫老婆剪頭髮同染髮~整左粒幾鍾多d~紫紅色~老婆好似幾鍾意~
整完落家買m記~食完訓攪~到6點幾7點同老婆回家~佢今日要早返屋企陪家人~
1月26號 星期六
老婆放工搵我~係屋企睇塚愛~比想像中好睇少少~但套野都只係60分咁上下~
但老婆好似睇到驚驚地咁~哈哈
1月25號 星期五
同老婆一齊9個月了>3<
今日係落雨天~收工之後自己一個去左花墟睇花~睇左成個鍾~淋左成粒鍾雨~
想買花俾老婆~知道老婆想收花xd~情人節要返工~老婆放假~
無時間俾我買花同送花~所以選今天送花~淋左成粒鍾雨先睇岩去邊間~
買完花打比老婆~同老婆講接唔到佢收工~係太子等~
但老婆問我去完邊做過咩~我完全唔答~結果俾佢鬧到好甘=0=....
到老婆收到我d花之後先唔發我脾氣~但老婆係度喊=.=
自己完全唔知點算好=.= 開頭拎住d花一個人行已經好緊張= =
第一次送咁大紮花~其實仲緊張= =
好在老婆唔係嬲左我~而係覺得鬧錯我~希望老婆鍾意d花-3-
PS:自己淋雨淋到病左-v-" 但算啦~我覺得~值得的~
1月24號 星期四
放假天~係屋企做過d咩~已經唔記得~夜晚去返學~好鬼凍~
放學打比老婆傾電話~
1月23號 星期三
今日同阿joe出去食飯~睇書~佢就快飛返澳洲~
收工之後同佢過左銅鑼灣個書城~行左成粒鍾有多~我買左一本書~佢買左幾本~
買完書去左食羽壽c~真係好味~又係食左成粒鍾~好耐無食啦~食完就返屋企~
1月22號 星期二
返工收工~返屋企~同老婆傾電話~
1月21號 星期一
無返學既一天~呢排係度睇魔戒~真係好長篇~有排睇~
夜晚同老婆傾左幾句電話~老婆唔書服~希望快d無事~好擔心~
1月20號 星期日
勁眼訓既一日~老婆朝早黎我度~捉住佢陪我訓~
訓完起身就落街買m記~返上屋企睇死神來了1~好正~遲d睇埋2,3~
到夜晚打邊邊~老婆唔書服~佢入房訓陣~我食完野就陪佢返屋企休息~ |