由於仲有二十日就係考完試..大家都唔知會入左邊班..
諗番起一整年..真係要好多謝佢地lo..f.1係最難捱既一年..
對於我d fd之中好多人都在我心裡面留底左唔少既回憶..
所以由聽日起..將會介紹部分對我有影響既同學!!!!