eddie哥睇左你日記..應該都知你既想法
不過你可能你身邊既人都偽係關心你姐
個人既性格都唔同..我雖然唔知你份人係點認識你既時間都唔係太長
不過我都覺得你係好人既!!!!睇下平時幫過我幾多就知啦!
聽日又要番學lu!放左三日假
今日上晝...訓得好地地..卑亞媽嘈醒 佢話部電腦開唔到
咁都好既..就快考試冇得用 不過想深一層 太耐先整可能仲壞得更犀利
所以我地就諗打卑邊個,,睇下佢地有冇辦法啦!
點知冇一個識
跟住我就sd左個sms卑eddie哥...之後佢就打番卑我
我依照佢既方法去做..點知真係得左...真係好多謝哂佢呀!
x1000個thx