放假到依家d功課都未做過!!!
仲有幾日詐,,唔知點算好?
聽講d 同學都係一樣...不過我做功課好慢!!!
其他人就話好快姐!!!而我一樣都未郁過!慘啦
依三日都玩得好開心.影左好多相!!!好彩我有帶夠電池..否則唔可以影到相-_-"
我覺得番禺冇咩店,所以冇買d咩番嚟,,請呂中既人多多原諒我"""
跟住我地到達左之後覺得地方好大...不過佢地好早就會訓!!!所以冇咩熱鬧,,好靜
依幾日去左一間 富豪山莊住,餐餐都係去酒樓,去埋譚州掃墓,最後個日去左長隆歡樂世界@
依幾日卑難忘的經歷!!!!