距離今日仲有兩日詐~
好彩佢琴日岩岩上線...我先提到佢
佢都記得個日係咩日子
我雖然今年唔可以番去
不過好期待下年
今日早上.我地上P.E.堂
1B對1D打一場排球友誼賽
卑我地勝出左..仲係要2比0抄佢地蛋
勁開心lo
可能我有份打掛