今日過得好無聊~~
堂堂都係禁...冇咩特別既野發生
不過上數學堂過得好快......可能係聽日要測驗啦!
所以大部分都好卑心機上堂
就覺得時間過得特別快!
放學個陣見到d師弟師妹....同佢地係車上面傾計
佢地真係變左好多...
佢地六年班啦! 希望考上一間理想既中學啦~