今日終於做曬假期功課..好彩仲有時間溫書..仲有一日
不過番學之後又要忙啦!
首先係星期五要做聖經戲同背默...跟住星期一又要測數!!
真係一波未平.一波又起-_-"
經依兩日既努力總於完成左大部既功課啦!
睇eddie既日記話好悶..我都有同感啦!
今日總於開左個生日會....預備個陣幾辛苦呀!!!
今日玩左幾個鐘都夠曬啦!
有6個人去玩!!!雖然少d...但係佢地玩"誠實與大膽"同"飛行棋"勁大聲!!玩到好刺激
成日都冇咩點抽中我...所以我就一邊玩"誠實與大膽"一邊玩msn啦!
今日都幾難忘既""
仲有幾日就開學啦!好快
仲差一份超難做既中史工作紙...
d人話用兩日同幾個鐘先做到!
唔知係唔係真...
不過我依家仲未做'''總之死得啦!
聽日仲要去陳曉x個生日會tim...又係玩足成日嫁啦!