今日都係咁樣 番左學校睇左個表演 d人做得好好
雖然時間好少 但係都可以做得咁好 真係唔話得
呢次都係ms st既最後一個活動啦!
佢下年唔教書嚕 好唔捨得
聽日老師講 下年會響中二做個跨科既專題研習 慘啦--
---------------------------------------------------------
放左學之後
原本要同屋企人去食晚飯
如果真係要去既話
今晚就唔會響屋企訓
所以我就唔肯啦~
第一:明日要聽講座
第二:無得玩電腦
第三:約左某人
好期待聽日既講座
之前搭車番大陸個陣 好似有一樣令我地志同道合
跟住就識左佢啦!之後番去都有約佢出黎吹水
佢既阿爸 阿媽都係香港人 依家卑佢地逼左黎香港讀書
多兩日就會黎香港 到時我又要帶佢走圍去lu
我都明白佢既感受既 佢份人好怕羞 擔心陌生既環境
我岩岩升中一個陣 又咪係咁 好難怪既
希望佢過黎個陣 我可以幫到佢啦!!!!!
好耐都無打過日記lu..依家終於得閒啦
經歷過考試 卷都派左啦 意料之外
中.英.數之中得一份卷唔合格..好多人都係嫁啦!!!
數學睇死唔合格..點知合格左 難得既奇蹟
都係要多謝mr chow啦!!!!
依家申請左一個東西!!!
邊個最了解我???我都想知 不如你地上去測試一下啦@@
http://firereddy.big5.testren.com/filesbig5/firereddy.htm