今日無啦啦收左個電話 版人急call去西九龍中心食飯 慘--
去就識路 但係番黎就唔識 搞到用左半個鐘時間先可以番黎
本原約左人個陣又甩地 好彩佢唔介意 跟住我無啦啦又見到一間恆生銀行
就去左交註冊費用 後來搭巴士番到屋企 見到上唔到網 之後卑我整兩整又得左
我都未開完msn 已經有一排人狂add我 其實我都知咩事嫁啦 之後我第一時間上校網
見到分班成績已經公佈左 就急不及待上去睇
如果係....入到自己想入既班 不過d同學就好似@@
我都唔識形容啦 我覺得下年我地班會係排第四-,-
好多班都好似好勁
|