۩๑firer_eddy'S blog๑۩ﺴ

 


最後一日嚕 開心

中一話咁快就過左去 今日係最後一日

知道左自己入"E"ddy班 不過唔知好定壞啦~

下年既日子一定好辛苦  同時希望班主任係好人 好關心同學@.@




 


公佈分班 驚訝

今日無啦啦收左個電話 版人急call去西九龍中心食飯 慘--

去就識路 但係番黎就唔識 搞到用左半個鐘時間先可以番黎

本原約左人個陣又甩地 好彩佢唔介意  跟住我無啦啦又見到一間恆生銀行

就去左交註冊費用 後來搭巴士番到屋企 見到上唔到網 之後卑我整兩整又得左

我都未開完msn 已經有一排人狂add我 其實我都知咩事嫁啦 之後我第一時間上校網

見到分班成績已經公佈左 就急不及待上去睇

如果係....入到自己想入既班 不過d同學就好似@@

我都唔識形容啦 我覺得下年我地班會係排第四-,-

好多班都好似好勁

 




 


Form 1既結業禮

今日係結業禮 氣氛都唔錯 聽完一輪既說話之後

聽到有兩個老師會離開學校 有其他發展 --

超唔捨得 下年中一.,.中二男生要修讀家政

超慘lo 我地男生一定唔會卑女仔睇死既

之後拎左成績表 估唔到第一年就可以攞到全班頭十名,同埋11個優點 都唔知點解會有咁多

下年一定要繼續努力@@ 今日都仲未知入咩班 勁擔心...



« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 28 | »


暱稱: firer_eddy
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
2006-10-27
2006-10-20
2006-10-15
2006-10-14
2006-10-13
» 日誌分類
全部 (82)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
1B朋友仔
My englishpal
中文每日一篇
對我既認識
» 站內搜索
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。