۩๑firer_eddy'S blog๑۩ﺴ

 


驚喜既一日 愉快

今日番左去參加一個學校既頒獎禮..我覺得學校頒獎禮好似樂壇咁

唉~為左頒發太多太多既獎項 搞到遲左勁耐 本身約左人 好彩佢都有等埋我

之後我地一齊番去基法 佢地小息緊 今次番去其實係想卑番d野某個老師

之後有另一個人見我地等左咁耐 佢帶左我上去課室搵我想搵既老師  個老師見到我地 就即刻走出黎

個班既同學就好自然望出黎啦  搞到我勁尷尬  今次番去其實係想卑番d野某個老師 我地傾傾下之後

佢話教埋今年唔教 其實佢真係好好人而且教書又好 我諗佢個班5a都好似我咁唔捨得佢

有人帶左我地去圖書館搵小學既圖書館主任 我地傾左好耐 佢話我健談啵 又話唔知點解對我既印象特別深刻

其實個年我係屬於風紀既 記得都係好小事 

總括:小學老師係好好人既 而且可以陪學生分享苦與樂 依家好想成日都番去

 




 


當年既聽日 傷心

記得舊年既聽日 我應該身處於一間已被搬遷既學校入面

個時忙於做風紀隊長(校務)應該係最後一日當呢個位置lo

個陣忙緊當中 見到主任走埋黎同我and身邊既另一位隊長講一個好消息

佢話我地兩個都派得好好 跟住我地梗係追問啦

後來被我地兩個追逼下 就講左 我地兩個都係第一志願

跟住番去課室 成班同學都好驚lo 可能我個陣知道左個結果 所以無感覺

未揭曉之前 就走左個同我地班主住最要好既副校長入黎 就同我地講左一後段意味深長既說話

跟住叫我地一齊打開個結果 個陣同學既感受好多過壞!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

希望今屆既師弟師妹考得仲好啦~

                                            from:04-05年畢業既某一位學生




 


去參加講座 開心

今日有成幾百人參加左講座活動

有成幾十間學校去左-- 好多人

開頭呢 聽"謝安"先生講佢既經歷

好意味深長

後來有d學校出黎報告番佢地既讀書會

我覺得兩間學校都唔錯 GOOD**

今年既九月就到我地自己設計一個讀書會啦!!!

我同埋一個FD都覺得黎緊呢一年會好多野煩....

 



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 28 | »


暱稱: firer_eddy
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
2006-10-27
2006-10-20
2006-10-15
2006-10-14
2006-10-13
» 日誌分類
全部 (82)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
1B朋友仔
My englishpal
中文每日一篇
對我既認識
» 站內搜索
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。