۩๑firer_eddy'S blog๑۩ﺴ

 


好鬼悶@@

希望佢快d黎香港 日日就有街去

唔洗咁悶




 


Eddy 之 感 受 (6) 愉快

好耐都無發表過我既感受啦

今次係第六篇  好多人都為賣/買而煩

但係好似eddie哥個d 下年要會考所以唔洗煩呢樣野

前兩日我問過小學六年級既人 知道左某d人會入呂中

就向佢地sale書 今日有回覆 勁happy 唔洗哂我屋企既地方

 




 


special day

今日好多特別事...原來有幾個人入左"呂中" 我勁sales我自己d中一書

仲有一件係關於我同某個人既--



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 28 | »


暱稱: firer_eddy
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
2006-10-27
2006-10-20
2006-10-15
2006-10-14
2006-10-13
» 日誌分類
全部 (82)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
1B朋友仔
My englishpal
中文每日一篇
對我既認識
» 站內搜索
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。