好鬼悶@@
希望佢快d黎香港 日日就有街去
唔洗咁悶
好耐都無發表過我既感受啦
今次係第六篇 好多人都為賣/買而煩
但係好似eddie哥個d 下年要會考所以唔洗煩呢樣野
前兩日我問過小學六年級既人 知道左某d人會入呂中
就向佢地sale書 今日有回覆 勁happy 唔洗哂我屋企既地方
今日好多特別事...原來有幾個人入左"呂中" 我勁sales我自己d中一書
仲有一件係關於我同某個人既--