誰人在挑選 誰人又心酸 白羊遇到最愛卻一在兜兜轉
情願最深天蠍也怕太無緣 時間耗盡愛戀 <<------ 鄧麗欣既歌
超好聽 十卜!!!!
上午同左三個人玩得好癲 去左觀塘 旺角 九龍塘
夜晚 上左番母校網睇資訊 唉~好多難忘的回億從腦海中浮現
好想番小學... 大部份有經驗既老師都唔教書啦
好大既改變 以前都唔係咁既 轉左新校舍就唔同哂!!!!
我情願佢地會罵我 之前我讀既小學雖然遷移左 但係仍留著一份"基順情"
這份情永遠會留在我心中
好鬼悶呀!!如果你地要出街就搵Eddy哥啦~
介紹個名先 如果你地係題見到見到呢個名------>>>firer_Edddy**
就係繼Eddy 之 感 受 (1)呢個名 xdd