۩๑firer_eddy'S blog๑۩ﺴ

 


歌詞X Eddy

誰人在挑選 誰人又心酸 白羊遇到最愛卻一在兜兜轉

情願最深天蠍也怕太無緣 時間耗盡愛戀 <<------ 鄧麗欣既歌

超好聽  十卜!!!!




 


難忘的......

上午同左三個人玩得好癲 去左觀塘 旺角 九龍塘

夜晚 上左番母校網睇資訊 唉~好多難忘的回億從腦海中浮現

好想番小學...  大部份有經驗既老師都唔教書啦

好大既改變 以前都唔係咁既 轉左新校舍就唔同哂!!!!

我情願佢地會罵我 之前我讀既小學雖然遷移左 但係仍留著一份"基順情"

這份情永遠會留在我心中




 


firer_Edddy**X4 傷心

好鬼悶呀!!如果你地要出街就搵Eddy哥啦~

介紹個名先 如果你地係題見到見到呢個名------>>>firer_Edddy**

就係繼Eddy 之 感 受 (1)呢個名 xdd



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 28 | »


暱稱: firer_eddy
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
2006-10-27
2006-10-20
2006-10-15
2006-10-14
2006-10-13
» 日誌分類
全部 (82)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
1B朋友仔
My englishpal
中文每日一篇
對我既認識
» 站內搜索
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。