我會好好記得今日 中二 呢緊一年我都會以呢日作為發奮既目標
話咁快又到左7月既最後一日 諗番起今個月好似經歷左好多野
好似7月頭同1b既人一齊對卷 睇分班結果,注冊 都係同1b既人一齊的
雖然1b可能成績係好差 但係我地就好團結 有咩小事都係同學自己解決 唔洗驚到老師
諗番起中一既生活都係自由既
佢今日終於黎左香港 我由聽日到星期四都無時間 慘--
記得以前我每次番去佢都會就個時間出黎
不過黎左香港 我變得好似好自私 我都想叫佢出黎
but佢住得好遠 要睇佢情況啦~