今日都好似平時禁樣出門口...但係我知道落雨d車會卑平時遲同埋班次又少
所以今日等到搭7點半先等到車...跟住又馬路上d車又死禁慢
搞到我差d遲到...我個班都有幾個 唉><
今日mr lui終於肯調位...卑我地班迫到死死下
唔調就假lu...
跟住我居然同文玲坐又卑同學玩死
其實坐埋一齊姐...有咩禁大不了
反而我d數學應該仲有進步掛xdd
今日好彩冇落雨..唔係我地一個二個都會變成(落湯雞)
今次打排球比起上次多左人所以變得好好玩
新人方面有好多..猛人有Tim哥.好有打排球天份既郭生同埋莊子
仲有班會主席等等
之後班友就去食野....跟住就有三個人落去玩----唔識的
佢地去左第二個場打...打打下又過埋嚟 齊玩...早知會係禁
佢地打波好勁..上下手都叻..我地仲拎埋佢既聯絡方法
不過今日自己隻手唔知咩事....好似唔受控制...未發揮全力就話4點鐘
班人就逐一走哂-_-
我同埋莊子都一齊走lo
Eddy