2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


w-inds.新PV"ブギウギ66" 愉快

終於有了...........

終於有了.........

w-inds.最新單曲的PV出了~

w-inds.他們真的好帥哥牙~

我一路睇一路係到發癲呢~

因為他們真的好帥哥牙~

如果想要個PV同我講牙~

我俾你地牙~

dc75d8d4.jpgd6e253cb.jpg


e6c9d0d3.jpg485bfa93.jpg

32f812f2.jpg0a5a9084.jpg

哈哈..................

超超超超超超超帥帥帥帥牙!!!!!!!!!!!!!!!!!






2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


太古半天行~ 愉快

今日約左KayKay一齊去太古.......

因為小白來了~

所以買禮物送給她呢~

不過我選了好耐都選不到呢~

不過我們在太古城那兒影了很多相!!!!

好好笑的~

仲有拍了一段影片..........哈哈!!!!!!!

<------這些就是今天影的~

我們在太古城行到累了~

就在我們想走前一刻..........

終於俾我買到了~

 <-----這個就是送給小白的~希望小白會喜歡啦!!!!!!

之後我們就坐恐怖的82號巴士回家..........

回到家我就叫我的堂細佬"朗朗"俾我幫佢影相~

 <----哈哈!!!!好可愛牙~>///<

之後又找左我喜歡的卡通人物影~

 <----之後俾人問我.....

"要唔要食一打牙~"其實這句就是我家姐講人低B時用的金句~

========================================

呵呵!!!!!!!!!!!!!!!!

明天明天............就可以見到我親愛的小白了!!!!

明天的行程:

12:30在太古地下鐵的美心西餠等!!!!

之後前往溜冰場溜到02:30再去買三只的寫真!!!!!!!!!!

再去銅鑼灣影貼紙相和行街!!!!!!!

回程時間不定!!!!!!!!!!!

以上由亞婆,小Kay提供!!!!!!!




2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


打返日記了~ 愉快

我今天打返日記了~

不過今個月有唔開心又有開心的~

開心的就是同肥肥,貓子,Liby,O嘴,亞良,長Dee,小強,張+健,餠餠,+朗

一齊去宿營呢~

我們去3日2夜.....去大嶼山牙~

真的超好玩呢~

D男仔真係變態的晚晚都係到玩SM的~

哈哈..............

不過我地第一晚.....

我,肥肥,貓子同餠餠....

四個人睡一張床呢~記住係一張雙人床呢~

我地四個聊天聊到05:30-06:00a.m先sleep~

不過個死人變態亞良竟然10:45a.m.左右叫醒我地~

叫我地D方法都痴嫁~

所以第二日就好累了~

第二日晚上...我地所有人都睡在大廳呢~

不過我地玩到好夜呢~

D男仔又開始變態了~

唉.....

第三日我地12:00就走了~

===================================

另外仲有好多事好開心的~

就是親愛的小白來了香港~

哈哈...........好開心啦~

今天仲打電話俾我牙~^3^

25號就可以同小白一齊出去玩了~~~~

當天應該會有我,小白,小Kay一齊去的~

不知道亞紫會不會跟我們一齊去啦~

如果可以我一定開心死啦!!!!!!!!!!!!!

=====================================

不過唔開心的事.........

就是我有親人入了醫院.........

今天做完手術~

都無事了~

所以成個人都鬆左~

因為這次事件令到我放了好多人飛機!!!!!!!!!!!!

好對不起........俾我放左飛機的人牙~

真的對不起!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

==========================================

IMG_3542.jpg



« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 65 | »