我今天打返日記了~
不過今個月有唔開心又有開心的~
開心的就是同肥肥,貓子,Liby,O嘴,亞良,長Dee,小強,張+健,餠餠,+朗
一齊去宿營呢~
我們去3日2夜.....去大嶼山牙~
真的超好玩呢~
D男仔真係變態的晚晚都係到玩SM的~
哈哈..............
不過我地第一晚.....
我,肥肥,貓子同餠餠....
四個人睡一張床呢~記住係一張雙人床呢~
我地四個聊天聊到05:30-06:00a.m先sleep~
不過個死人變態亞良竟然10:45a.m.左右叫醒我地~
叫我地D方法都痴嫁~
所以第二日就好累了~
第二日晚上...我地所有人都睡在大廳呢~
不過我地玩到好夜呢~
D男仔又開始變態了~
唉.....
第三日我地12:00就走了~
===================================
另外仲有好多事好開心的~
就是親愛的小白來了香港~
哈哈...........好開心啦~
今天仲打電話俾我牙~^3^
25號就可以同小白一齊出去玩了~~~~
當天應該會有我,小白,小Kay一齊去的~
不知道亞紫會不會跟我們一齊去啦~
如果可以我一定開心死啦!!!!!!!!!!!!!
=====================================
不過唔開心的事.........
就是我有親人入了醫院.........
今天做完手術~
都無事了~
所以成個人都鬆左~
因為這次事件令到我放了好多人飛機!!!!!!!!!!!!
好對不起........俾我放左飛機的人牙~
真的對不起!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
==========================================
 
 
 
 
|