Ednawfl : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好開心牙!明天就係小慶生日啦!!!
慶太生日快樂!!!!
祝:明年所有獎都俾w-inds.攞"曬"!!
今日上EPA豬肉榮佢個死低B係到踩我個書包...好無奈囉!!!
放左學之後......同Liby一齊去仙X岩飲野....
點知見到亞哥同小明..
之後又請左亞哥飲小小野囉!!!!
。。。「今日勁好笑係lunch time
因為小胖胖同佢個fd講D野,
令我連續三次食面食到噴左出"泥"牙!
仲有今日同小胖胖一齊走左英文補習牙」...