Ednawfl : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好開心牙!!!終於考完試la~今日同KayKay去左MK玩牙!之後見到Liby同某個人....之後就同Liby,Kay去影貼紙相....爆靚牙!!!!之後Liby走左...我同KayKay只好係MK慢慢行等"屎"....我地去到新之城我地見到係到播w-inds.D歌...我同KAY都睇到唔想走牙!!04:30左右"屎"泥左我地又去左影貼紙相....這張仲型牙!!!!
今日考D野超級簡單牙!!仲有半個鐘左右牙﹁。﹁"
Liby要開心D,,,我地會支持你的!!
放左學之後...我同KayKay,貓子,Liby去
桃源島食野...勁好笑..Kay佢係扮亞伯耍太極
同唱w-inds.D歌...點知有個人講左句"雙龍出海"
笑死我地...之後Liby去左補習..我同貓子去左Kay
屋企玩...係到影xxxD醜態..(爆笑)..之後又睇左好
靚的浴衣,cosplay33...好想buy牙﹁。﹁+
今日係太陽生日牙~~太陽生日快樂!!!
Happy Birthday To You! Happy Birthday To You! Happy Birthday To 太陽! Happy Birthday To you!(以下就是太陽la~)
(有附加圖翔央古裝圖)