2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天


今日去左MISS家燒野食~ 愉快

今日08:30已經俾人吵起來了(好無奈牙!~)因為約左CHERIE11:45左右牙!甘早起來~但係無所謂la~之後我做完起床後應做的野後就玩電腦la~11:35左右出去~12:45左右去到坑口~一去到就見到王x....唉............之後同miss一齊買野...我地仲買左一個西瓜~我地大約有16人左右~個日所有女仔都做左大廚....我開頭整D野唔熟...唔知有冇食死人la~如果有真係sor~亞YU幫我影左好多相相牙~(大叫:YU THANKS牙~)玩到05:幾就走了~我就去了馬鞍山找我的表妹...好剛剛出生的....好可愛牙~如果得的話下次貼張相給你們看吧~




2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


溜冰的一天.... 愉快

今日過得不錯牙∼今日同左KAY KAY,VICKY,亞高,亞莊一齊去太古溜冰牙~

好好玩牙~KAY KAY佢至小跌左4次牙~

我同KAY想點小風的歌...點之無牙~不過好好釆我有拿碟去牙~(仲要係最新大碟THANKS牙~)佢播左蟬時雨同十六夜の之月牙~不過我04:00左右就走了~

小風影的貼紙相牙~SOかわいい(可愛い)




2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


好開心......... 愉快

好開心牙..............我買左新電腦la~

又買左w-inds.隻大碟......

今日同kaykay一齊坐82(巴士)去太古買碟....我地04:50左右上車(我地左至小有5-10min)可以係05:50左右先去到太古.....好無奈囉.....所以我地一下就不停甘講"嫁" "82".....之後我地去到買碟店.....見到小風隻大碟之後立刻買左....買完之後連剛剛果個"82"事件都忘記左....小風的帥氣果然不同D ge~

 



« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 65 | »