我:今日我和我的妹and表妹一齊去左cwb的無印買野....買左好小野咋~~買左$40元左右~
路人甲:嘩....你買左$40野仲好小牙~﹁口﹁".....
我:真的好小牙~那你看看la~

路人甲:不是牙~都多牙~
我:係牙~我地去完無印去左照貼紙相牙~影左美緒個部機牙~




不錯吧?
路人甲:一點也不覺得牙~好XXX牙~一口一"
︵﹁_﹁︵<----我(出拳中)
_____________________________________________
好了∼今天我家安裝了有線牙∼(開心中∼)終於有得睇LA~T-T+
_________________________________
好快就要返學LA~要加油牙!唔好放棄牙~ |