Ednawfl : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日超級開心牙!!唔係只有我生日,仲係B le爸la六個喇叭的Danceing Day牙!!!我地係亞屎HOME到玩....亞屎就播w-inds.全部人都玩到癡左牙!不過我返到HOME竟然發燒wor~~係生日到發燒...."才"大吉利是...不過今日真係好開心....永不忘記今天的....FOREVER^(++++)^
w-inds in Pakeraji 06/01/16
好可愛我小慶牙!!!有人話小慶個髮形好似萍果牙!!!(爆笑中)
我:今日返學la~不過好多功課都未做完牙!
路人丙:唉......
我:不過都俾人罰留堂牙!!(開心中)仲有今日上"班,週會"好好笑牙(上了一堂性教育堂牙)
路人丙:老師講的嗎?
我:NO,NO,NO...係由餠餠,富海,豬肉榮,淫蟲同我...講左好多好變態D野
路人丙:死變態的~﹁口﹁”.....
我:今次我認同我地係變態左小小.....一口一"