Ednawfl : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日我要同餠餠講"對唔住牙"
我唔小心整難左你個眼鏡!!!!
一千百萬個"對不起"
返到聽日就唔洗再返la~放聖誕假la~O!!!!!yes!!!!!
昨日真係好好玩牙..........
昨日肥,W,Tony,餠餠,貓子同我一齊去左apm到唱K....
之後我同餠,貓,Tony一齊玩T&T好好笑la~
06點左右我,貓,TONY同餠一齊去左食飯.....之後再送我同貓返屋企
仲有我係地下鐵見到陳海文牙!!!!
今日係慶太正式生日牙!!好開心牙!!!
而明天就係龍一生日牙!!!!龍一生日快樂!!!!!
祝:愈來愈靚仔!
仲有涼平剪左新髮形牙!!你們看看!!!!