2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


郎郎生日!!!!!!!!! 愉快

呵呵!!!!

今天是我的細佬!!!!郎郎生日丫!!!

2歲啦!!!!!!!!

------------------------------------

今天我地舉行了一個節日!!!

只有我們班獨有!!!

就是「12節」啦!!!

好無聊呢!!!

12時12分12秒!!!!!

噢.............

之後放左學....

留校整壁報.....不過我好似無咩點幫手!!!!

sorry ar!!!!!!!

05:45我地ge校工!

琴姐清場!!!

點知女人係到狂講「滿姐」!!!!

人地叫「琴姐」丫!!!!!!!!

之後0700左右去左亞嫲家~

慶祝郎郎生日!!!!!!!




2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


亞妹生日!!!!!! 愉快

今天是我妹妹的生日!!!!!!

亞妹生日快樂!!!!

12月真的有好多人生日呢!= ='''

今天為了慶祝亞妹生日~

我們去了銅鑼灣的大久保食野~

有8個人去!!!

食到0300左右~

食左$4??幾.....

之後就去左時代逛...

等KayKay....

0415左右KayKay來了~

我,KayKay,妹一齊去照貼紙相~

好搞野的!!!!

之後去左M記食野~

食完去左"宜家家私"同"10蚊店"

到玩~影相~買野~

0715左右回家~

今天KayKay超帥呢!!!!!!!!!>///<




2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


櫻田通誕生日!!!!!!!!!!! 愉快

呵呵!!!!

今天是三代龍馬!

櫻田通誕生日丫!!

HAPPY BIRTHDAY!!!!!

--------------------------------------

本來今天好開心的~

因為櫻田通生日!!!!!

但是自己就病左!!!!

OH MY GOD DANIEL!!!!

咳左一個星期了~

昨天頂唔順了!!!

所以冇夜自習就走了~

 回家休息!!!!!!!

之後去睇醫生!!!

醫生叫我最好明天不要返學!

休息一天!!!!

所以今天請了天假....

不是太想請假呢~

因為在家很無聊呢!!!!

現在就在家做昨天沒有完成的工作~

例如:accout的功課+登分,中文習作等等~

現在食左D藥好了很多!!!

不過仲有咳呢!!

明天一定要返學丫!!!!!

--------------------------

前幾天.....

放左學和Liby...

一齊去筲簊灣到駁髮!!!!

一人駁了$100....60束.....

ok啦~

唔算太貴!!!!!

不過我駁得好那個呢~

不過我唔想"曬"了個$100

所以沒有拆下來~

等它自然掉下來先~

所以各位朋友and同學~

要你們忍一忍我這個甘那個的髮型!!!

真的對不起呢!!!! 



« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 65 | »