呵呵!!!!
今天是三代龍馬!
櫻田通誕生日丫!!
HAPPY BIRTHDAY!!!!!
  
--------------------------------------
本來今天好開心的~
因為櫻田通生日!!!!!
但是自己就病左!!!!
OH MY GOD DANIEL!!!!
咳左一個星期了~
昨天頂唔順了!!!
所以冇夜自習就走了~
回家休息!!!!!!!
之後去睇醫生!!!
醫生叫我最好明天不要返學!
休息一天!!!!
所以今天請了天假....
不是太想請假呢~
因為在家很無聊呢!!!!
現在就在家做昨天沒有完成的工作~
例如:accout的功課+登分,中文習作等等~
現在食左D藥好了很多!!!
不過仲有咳呢!!
明天一定要返學丫!!!!!
--------------------------
前幾天.....
放左學和Liby...
一齊去筲簊灣到駁髮!!!!
一人駁了$100....60束.....
ok啦~
唔算太貴!!!!!
不過我駁得好那個呢~
不過我唔想"曬"了個$100
所以沒有拆下來~
等它自然掉下來先~
所以各位朋友and同學~
要你們忍一忍我這個甘那個的髮型!!!
真的對不起呢!!!! |