Happy Birthday to 足立理丫!!!><

-------------------------------------------------
今天太開心了~
今天同了網王團的人一齊去MK玩丫!!!!!!!!
有KUKO,神,KK,佳,幻,霜同kuko兩個FD~
去了一間coffee shop玩.....
呵呵....
那兒有個帥哥哥呢~
他可能俾我地"克"親!!!!
之後我地一齊飲神"乾汁"
"乾汁"的材料有「涼茶,栗子湯,水,辣"蕉",煉奶,鹽,珍珠奶茶的珍珠....等等」
坐到好遲先走~
之後去左信和行~
0630左右回家了~
好喜歡今天呢~好喜同網王團的朋友一齊玩丫~
以後多D出泥玩丫>3<
|