2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


13/11同今天 愉快

13/11

我1200左到左小西灣......

等女人...一齊上KayKay家....打邊爐!!!!!><

到了KayKay家....狗,MayMay,Ren已經到左~

同幫手整等一陣食的食物~

過左不久....亞豬來了~

我們不等其他人了~

開始打邊爐......

打左一陣貓子來了....

打多一時左右~

媽咪同小胖胖也來了~

不過那個時候我們已經食左很多東西....

所以叫小胖胖再買一些回來~

我們真的食得好飽呢~

之後媽咪仲整左雲吞+麥精食....

都ok啦~

之後就開始收捨東西~

不過有點兒亂了~

IMG_3709.jpgIMG_3708.jpgIMG_3719.jpgIMG_3720-1.jpg

21/11

今天不知道為什麼?

出門前嘔呢~T^T

好唔舒服~.....~

所以食左藥才出門口...T^T

行的時候...腳步浮浮的.....

oh my God Daniel....

上課時都沒有什麼心機上~

但都要上.....

真的要多謝貓子~

如果不是她在化學堂不斷叫我唔好睡....

我一定不會懂....這次化學是講什麼的~

放學時....

下很大雨呢!!!!!

不過最後都細雨了~

便回家了~

回到家....立刻在沙發坐著~

按電視看....看到第二台做"網球王子"呢~

不過香港的配音有點那個~

我要聽日文丫!!!

我要聽森山榮治丫!!!!!!!!!(配深司)

看完之後做去做功課呢~

不過做了一會兒...

我走左去看報紙.....

哈!!!!!

俾我見到有加藤和樹呢!!!!!!

我是第一次在香港報紙見到他的!!!!

好開心丫!!!!

之後天給我看見關於慶太的報紙!!!!

GOOD!!!!!!!!!!!!

 




2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


11/18 愉快

11/18

是我們的涼大生日~

涼平生日快樂!!!!!!!!!!!!

-------------------------------

今天又玥返學測驗丫!!!

今之測左化學~OK啦!!!!!!

-------------------------------

11/17

今天放左學.........

和KayKay一齊坐82(巴士)去北角買野~

KayKay買左一枝眼線筆紅色的~

之後去坐MTR去MK了~

去MK找好耐冇朋友~

我們去到後去了信和找神同佳!!!!

佳當時是看緊網王BL漫!(18+)

之後神又係到睇~

我們去了潮流特區(如果冇記錯的話)

之後KUKO來了~^^

一起逛.....

之後霜也來了~

一齊去影貼紙相~

好美呢~哈哈~

之後她們要走了~

我同KayKay去了信和~

我們看到了FLAME出那張新碟呢~

我一定要買丫!!!!!!!

之後我買左一張Kimeru的宣傳X--$30

再買了一本雜誌有好多我喜歡的人在呢~

有D-BOYS,墨斗,KenKen,三代青學等等~

不過就要$180 T^T~

就是這樣我的$$用完了~

我同KayKay的晚餐便是M記了~

之後坐MTR回家~

係MTR睇雜誌~

今天過好開心呢~好想和你們一齊出去玩呢!!!!!!!

(D相後補)




2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


永山誕生日おめでとう 愉快

16/11

永山誕生日おめでとう!!!!

28才!!!!!!!!!



« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 65 | »