11/18
是我們的涼大生日~
涼平生日快樂!!!!!!!!!!!!

-------------------------------
今天又玥返學測驗丫!!!
今之測左化學~OK啦!!!!!!
-------------------------------
11/17
今天放左學.........
和KayKay一齊坐82(巴士)去北角買野~
KayKay買左一枝眼線筆紅色的~
之後去坐MTR去MK了~
去MK找好耐冇朋友~
我們去到後去了信和找神同佳!!!!
佳當時是看緊網王BL漫呢!(18+)
之後神又係到睇~
我們去了潮流特區(如果冇記錯的話)
之後KUKO來了~^^
一起逛.....
之後霜也來了~
一齊去影貼紙相~
好美呢~哈哈~
之後她們要走了~
我同KayKay去了信和~
我們看到了FLAME出那張新碟呢~
我一定要買丫!!!!!!!
之後我買左一張Kimeru的宣傳X--$30
再買了一本雜誌有好多我喜歡的人在呢~
有D-BOYS,墨斗,KenKen,三代青學等等~
不過就要$180 T^T~
就是這樣我的$$用完了~
我同KayKay的晚餐便是M記了~
之後坐MTR回家~
係MTR睇雜誌~
今天過好開心呢~好想和你們一齊出去玩呢!!!!!!!
(D相後補) |