昨晚因為很無奈.....
所以再看多次六角的花絮~
仲cut左D圖出來呢~

(噢...工你的耳筒好靚呢~KenKen你感冒嗎?小斗你真的健康)

(樹苗...你的手﹁﹏﹁+呵呵!!!)

(樹苗...你想吻和樹嗎?呵呵!!!)

(和樹:沉醉於本大爺的沐浴中!!!!)

(和樹:我們冰帝今次唔打網球,踢足球吧!!)
以下是墨斗在花絮中的造型!!!!

(便服的墨斗!!!!)

(六角的墨斗.....嗯不錯!!!等等...墨斗你不是做冰帝的岳人的嗎!!!做咩著六角件3丫!)

(墨斗...你幾時做左龍馬嫁?快快還給櫻田通吧!!!)

(太好了....墨斗做反岳人了!!!你看幾可愛丫!!!愛死你!!!>3<)

(櫻田通....你好kawaii呢!!!)

(樹苗你好美呢!!!化甘靚仲咩丫!!!!)

(這張大家不要亂諗野....這張只是樹苗要接受KenKen的懲罰..如果有睇DL3的花絮的人就知道是什麼懲罰呢!)
(樹苗好怕這個懲罰的!!!) |