2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


今日夜自習!!!! 愉快

 今日0600起左身!!!!

因為為左睇"神"sd給我的影片~

有網6不完整"板"和網6有字幕的花絮~

謝謝"神"丫!!!!

我愛死你呢!!!

點知睇到加藤女王沐浴的時候~

流鼻血呢~

真的流了好多!!!!

oh my god Daniel!!!!!!

之後0730出門口.....

頭兩堂是化學堂~

好喜歡上呢~

因為個亞sir太搞笑呢!!!

今日佢叫我地做MC題....

我地做做下....

佢開左一樣野俾我地睇~

就是他昨天看到報紙的二段詩~

是男女互罵對方的詩......

超好笑呢~

笑到做唔到功課!!!!!

今日要夜自習!!!!

夜夜下KayKay同偶像....

幫人改日文名!!!

KayKay的日文名:澤尻古怪"K"

偶像的日文名:松島"楠楠"子

我的日文名:戶田咖喱"婆"

萍萍的日文名:小泉失禁"萍"

貓子的日文名:神田"死肥貓"

而陳伯就是:松木"睪丸滕"

哈哈..........

超喜歡kaykay同萍萍個名呢!!!!




2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


六角花絮圖~ 傷心

昨晚因為很無奈.....

所以再看多次六角的花絮~

仲cut左D圖出來呢~

(噢...工你的耳筒好靚呢~KenKen你感冒嗎?小斗你真的健康)

(樹苗...你的手﹁﹏﹁+呵呵!!!)

(樹苗...你想吻和樹嗎?呵呵!!!)

(和樹:沉醉於本大爺的沐浴中!!!!)

(和樹:我們冰帝今次唔打網球,踢足球吧!!)

以下是墨斗在花絮中的造型!!!!

(便服的墨斗!!!!)

(六角的墨斗.....嗯不錯!!!等等...墨斗你不是做冰帝的岳人的嗎!!!做咩著六角件3丫!)

(墨斗...你幾時做左龍馬嫁?快快還給櫻田通吧!!!)

(太好了....墨斗做反岳人了!!!你看幾可愛丫!!!愛死你!!!>3<)

(櫻田通....你好kawaii呢!!!)

(樹苗你好美呢!!!化甘靚仲咩丫!!!!)

(這張大家不要亂諗野....這張只是樹苗要接受KenKen的懲罰..如果有睇DL3的花絮的人就知道是什麼懲罰呢!)

(樹苗好怕這個懲罰的!!!)




2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


2006-11-26

 



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 65 | »