| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
考試!!!  |
我好煩呀...唉唉...無咩心機考試啦...點好呀...算啦...今日考IH呀...幾難嫁...溫習堂我唔知點解可以溫到書...好開心呀...感謝天父呀...考完就去左鐵人食野...都好好味...食完去左頌安波枱傾計..好好笑呀...傾左好耐...就見到肥波呀...嘻嘻...你好好人呀...同肥波傾左陣就有個管理員叫我地走...之後我地去左公園坐啦..傾多陣...我玩玩下...無神神仆街喎...唉...好痛呀...玩多陣就返屋企啦...今日就係咁啦...88...留言啦...
ELLA同勞勞你地好開心啦!!!
肥波你好衰呀...呃我..唉!!!

真係要等呀!!!唉!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-21 06:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
刊登時間︰2006-06-20 06:33 PM

|
玩下野先!!!!  |
1.我最好既20個朋友(排名不分先後):
電車華...賴屎瑋...betty...ella...老婆聆...啊婆...mandy...傻b...筠...g-ling...vicky...牛河...飛機賓...賴屎豪...肥戚...yuko...啊秋...啊戌...家燕...肥波
2.我最like食既野:
雪糕...雪條...魚蛋...薯條...
3.10樣最想做的事~~{長期/短期均可}
1.日日都過得開心...
2.打好D排球
3.影相
4.考好D個試
5.快d都暑假
6暑假可以日日去游水
7.換電話
8.日日同Best fd一齊
9.日日同愛人一 齊
10.打籃球同排球
4.如果比你自己揀,你想去邊間中學呀?
我會想入(馮堯敬中學)..
5.點解想做第一項想做的事?]
因為好多FD..^. ^'(不過好嚴!)
6.上面咁多件事,你最想做邊幾件先?
我最想..日日都出街玩..(好開心嫁!)
7.如果阿拉丁係你面前出現, 你會要咩願望 {只可以1個}?
我會要:(開開心心咁過每1日!)^. ^
8.如果你中意一個人,,但你明知佢點都唔會中意你架,,你會點?
我會同左佢講先...做fd都好吖*.*"
9.如果比你同你既愛人一起,但係冇朋友.你會點選?
我會要朋友...唔要愛人..=.="sor..
10.如果比你發覺你既LOVER同你個FD一齊你會點?
我會同佢講分手..之後祝福佢地...-.-'
|
|
刊登時間︰2006-06-18 02:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|

玩呀玩呀!!!  |
一早起左身..俾啊媽叫左我去佢果到幫佢...好累呀...help...差唔多12點...就返左屋企///整d野...就聽到betty電話...我就出左去啦...嘻嘻...去到佢屋企唔俾出聲...好鬼好笑...係佢屋企...之後就去左新城市型貼紙相啦...好靚呀...唔錯呀...哈哈...型完就返左沙(覺)啦...返到去就見到d野令到我好驚呀...help...之後部betty係到睇佢想見既人...睇完去左楊敏屋企攞排球呀...嘻...攞完就去左猜ball啦...猜到6點幾去左betty屋企攞埋d野...就去左siwm啦...游游下見到啊秋佢地啦...之後一齊游...游左陣就傾計啦...傾到收場呀...游完就返左屋企啦...今日就係咁啦...留言啦!!!88..



 
|
|
刊登時間︰2006-06-18 12:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 28 | »
|