╭‥─────≠≡`◆
       ╰ ╭╱                 ∼∼∼2006年∼∼∼
  我 要 盡 心 、 盡 性 、 盡 意 、 盡 力 、 愛 主 我 的 神 。 
       我要因耶和華歡欣, 因救我的神喜樂。‥'  〢°▂ ▂

 
Elaineso
暱稱: °◇Elaine×傻沅*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換板板啦///
唔想用日記呀!!!
哈哈...
又玩啦...
中秋啦....但係...唔開...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 181
今日人氣: 2
累積人氣: 3504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                  

2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天



考試!!! 開心                

我好煩呀...唉唉...無咩心機考試啦...點好呀...算啦...今日考IH呀...幾難嫁...溫習堂我唔知點解可以溫到書...好開心呀...感謝天父呀...考完就去左鐵人食野...都好好味...食完去左頌安波枱傾計..好好笑呀...傾左好耐...就見到肥波呀...嘻嘻...你好好人呀...同肥波傾左陣就有個管理員叫我地走...之後我地去左公園坐啦..傾多陣...我玩玩下...無神神仆街喎...唉...好痛呀...玩多陣就返屋企啦...今日就係咁啦...88...留言啦...

ELLA同勞勞你地好開心啦!!!

肥波你好衰呀...呃我..唉!!!

         真係要等呀!!!唉!!!

 

 

刊登時間︰2006-06-21 06:27 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天



[ 此日誌受密碼保護 ]                 

請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-06-20 06:33 PM

 

              

 

                  

2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天



煩~~~~ 開心                

一個字::::煩!!!

隻耳仔好鬼痛呀!!!!

好煩呀!!!

刊登時間︰2006-06-19 07:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天



玩下野先!!!! 開心                

1.我最好既20個朋友(排名不分先後):

電車華...賴屎瑋...betty...ella...老婆聆...啊婆...mandy...傻b...筠...g-ling...vicky...牛河...飛機賓...賴屎豪...肥戚...yuko...啊秋...啊戌...家燕...肥波

2.我最like食既野:

雪糕...雪條...魚蛋...薯條...

3.10樣最想做的事~~{長期/短期均可}
1.日日都過得開心...  

2.打好D排球

3.影相

4.考好D個試

5.快d都暑假

6暑假可以日日去游水

7.換電話

8.日日同Best fd一齊

9.日日同愛人一 齊                                                                         

10.打籃球同排球

4.如果比你自己揀,你想去邊間中學呀?

我會想入(馮堯敬中學)..                                  
5.點解想做第一項想做的事?]

因為好多FD..^. ^'(不過好嚴!)
6.上面咁多件事,你最想做邊幾件先?

我最想..日日都出街玩..(好開心嫁!)                 
7.如果阿拉丁係你面前出現, 你會要咩願望 {只可以1個}?

我會要:(開開心心咁過每1日!)^. ^   
8.如果你中意一個人,,但你明知佢點都唔會中意你架,,你會點?

我會同左佢講先...做fd都好吖*.*"

9.如果比你同你既愛人一起,但係冇朋友.你會點選?

我會要朋友...唔要愛人..=.="sor..

10.如果比你發覺你既LOVER同你個FD一齊你會點?


我會同佢講分手..之後祝福佢地...-.-'

 

 

 

刊登時間︰2006-06-18 02:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天



玩呀玩呀!!! 開心                

一早起左身..俾啊媽叫左我去佢果到幫佢...好累呀...help...差唔多12點...就返左屋企///整d野...就聽到betty電話...我就出左去啦...嘻嘻...去到佢屋企唔俾出聲...好鬼好笑...係佢屋企...之後就去左新城市型貼紙相啦...好靚呀...唔錯呀...哈哈...型完就返左沙(覺)啦...返到去就見到d野令到我好驚呀...help...之後部betty係到睇佢想見既人...睇完去左楊敏屋企攞排球呀...嘻...攞完就去左猜ball啦...猜到6點幾去左betty屋企攞埋d野...就去左siwm啦...游游下見到啊秋佢地啦...之後一齊游...游左陣就傾計啦...傾到收場呀...游完就返左屋企啦...今日就係咁啦...留言啦!!!88..

  

            

刊登時間︰2006-06-18 12:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]