╭‥─────≠≡`◆
       ╰ ╭╱                 ∼∼∼2006年∼∼∼
  我 要 盡 心 、 盡 性 、 盡 意 、 盡 力 、 愛 主 我 的 神 。 
       我要因耶和華歡欣, 因救我的神喜樂。‥'  〢°▂ ▂

 
Elaineso
暱稱: °◇Elaine×傻沅*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換板板啦///
唔想用日記呀!!!
哈哈...
又玩啦...
中秋啦....但係...唔開...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 181
今日人氣: 1
累積人氣: 3501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                  

2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天



返學呀!!! 開心                

今日返學呀...哈哈...好累呀...今日派返好多野呀...超重好累..今日放早..放左學我去左B囡屋企玩..唔錯..好開心呀...嘻嘻...玩到差唔多6點...返左屋企...因為聽日考試啦...所以我溫書..溫到食飯..哈哈..今日就係咁過啦!!!留言啦!!!你地留既所有言..我全部都回覆左你地...得明就睇返啦!!!

 

我係到有野想同D人講呀!!!...

PINKY:好多謝你成日唻我既留言板留言呀...記住得閒就唻啦...有咩特別野就話俾我知啦..我會為你祈禱嫁...

BETTY:我好愛你呀/././好想再去游水呀...快D呀...掛住你..4日無見你啦!!!

TOM CHAN:你又唔係叫TOMMY..做咩留言個名叫做TOMMY嫁...TOM就TOM啦...一係就賴屎豪..唔LIKE就叫陳豪啦...好多謝你成日唻留言啦...請KEEP住呀@.@嘻!!!

 

  

 

刊登時間︰2006-06-12 09:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 11 日  星期日   雨天



開心既一日!!! 開心                

今日過得好平凡呀...無咩特別野...不過今日好開心呀...有人應該明嫁啦..哈哈...今早返左教會呀..哈哈///好開心呀...好鍾意返教會嫁..天父我愛你呀!!!得閒返下教會係唔錯嫁...聽日就返學啦..唉..後日就考試..未溫過書呀...help...今日就講住咁多先...88!!!留言啦!!

  

                          

 

 

 

刊登時間︰2006-06-11 07:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天



咁就一日!!! 開心                

今日一早起身...去左人地屋企啦...哈///HAPPY !!!去到差唔多12點就返左屋企...溫左陣書...之後勁眼訓...訓完就去左籃球場打左波...NEXT...返左屋企打俾人地...又去左人地屋企啦...返左唻利安D人叫我去游水..不過我無去到..今晚果餐好好味...因為有我最LIKE食既豪餅呀...哈哈..好味呀...食完傾陣電話...去左玩啦...哈哈!!今日就係咁啦!!!

           

                      

刊登時間︰2006-06-10 09:06 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天



洛大雨呀!!! 開心                

都唔知咩天氣唻嫁....今日出門口果時無洛大雨....所以我無bring姐...今日心情都唔錯...返到學校就見到ella啦,,,佢返左唻呀...哈哈...happy...今日上既堂都係玩住過...唉唉...都就唻考試啦...都無心機上堂呀...點好呀...help...之後上到第5堂話俾我知...唔洗返學啦...因為黑色暴雨..哈哈..放學等埋ella就去左玩啦...超happy...之後去左人地屋企...玩呀...玩電腦..屋企部野short short地..唉...好想快d有電腦呀..唔洗成日去人地屋企玩呀,,,,哈哈...

刊登時間︰2006-06-09 05:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天



返學日...唔開心呀!!!!! 開心                

今日好唔開心呀...係咁發生d唔開心既野...本身我返學果時都無咩野...返到學校唔知做咩呀...一返到學校就發生左d野...唔知做咩...都唔關我事既...唉...算啦@.@知後就返上課室啦,,,啊deep就係到講d笑話..不過我無笑到..上上,下堂,個電話收到個壞既信息...好唔開心呀...之後我個電話無$..所以回覆唔到佢...唔知點好呀...果個人sorry呀!!!之後到左lunch,betty講左d野俾我知..超唔知想點...betty sorry呀!!!next,,上中文堂..test完之後我都無咩野嫁...放學果時,,等左一個人好耐呀...好鬼憎果個人呀..以後都唔知點再相信你啦...等左你咁耐...之後你同我講..我唔去得...種叫我走...唉...>.<對你好失望...都心淡啦...今日好多謝肥ball呀..都係你了解我姐..我唔開心你都知...你真係好人同埋好心地呀...我永遠記住你呀!!!

betty唔好意思呀!!!唔想嫁!!!

啊欣唔關我事嫁..下次講野小心啦!!

賴屎豪我認住你啦!!!

刊登時間︰2006-06-08 07:42 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]