╭‥─────≠≡`◆
       ╰ ╭╱                 ∼∼∼2006年∼∼∼
  我 要 盡 心 、 盡 性 、 盡 意 、 盡 力 、 愛 主 我 的 神 。 
       我要因耶和華歡欣, 因救我的神喜樂。‥'  〢°▂ ▂

 
Elaineso
暱稱: °◇Elaine×傻沅*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換板板啦///
唔想用日記呀!!!
哈哈...
又玩啦...
中秋啦....但係...唔開...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 181
今日人氣: 1
累積人氣: 3506
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                  

2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天



返學!!! 開心                

今日一早起身..等kammy電話..佢無野唻呀..之後我打俾佢...佢家姐話佢唔舒服...唔返學呀..之後我一路聽歌一路返學...好悶呀*.*返到學校d人話ella唔返學..唉..咁多人唔返嫁..之後國賓話俾我知佢好唔舒服..努力呀>.<之後就上堂啦..到lunch 啊deep佢發燒呀..點解會咁嫁..有事唔好返學啦...之後上綜合人文科..miss無返..我地玩得勁激呀..無理過miss呀..哈哈..好開心呀..國賓你真係好玩得呀..之後放學係小食部食左陣野..去睇人地踢波..戚頂波好好笑呀...好鬼得意呀..哈哈..之後去左網吧門口傾左陣..俾啊sir叫我地返屋企..去左買菠蘿冰食..好味呀..@.@之後諗住行去搭車..見到yuko..佢話俾我知ella入左醫院呀..唔開心tim..之後我就同vicky立刻搭車去睇ella...佢真係慘呀///睇完ella就返左屋企啦!!!

 

刊登時間︰2006-06-05 09:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天



今日好開心呀!!! 開心                

今日一早起身...返教會啦...返完教會去左藍球場玩左陣..見到啊桂同MANDY咁開心既...大家明啦...玩到成1點幾就返左屋企..做左陣功課...整埋聽日D野...就去左BETTY屋企啦...之後我地話去SIWM呀!!!<.>"游到5點幾...就去左我最LIKE食既粥粥...哈哈..好好味呀////想唔想食呀!!!食完去左行陣交通安全城..玩呀玩..玩完就去左BETTY屋企啦...佢張床好舒服呀...哈哈////訓左好耐..打左個電話俾人 ...哈哈...好開心呀...掛住你呀;;;;你呢??之後到左8點幾就返屋企啦!!今日就係咁啦....留言啦@.@

BETTY你張床好鬼舒服呀..得閒去訓下先!!!!

刊登時間︰2006-06-04 08:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天



放假!!! 開心                

今日訓到10幾就起左身啦...玩左陣電腦..之後沖個涼..出左去食野呀...食完返唻屋企睇左陣電視..NEXT..覺得好眼訓...就去左訓教啦..訓到成4點到..就有人打唻...叫我去佢( )屋企啦..去完就返唻屋企買左D野唻食...食完傾左陣電話...洛街玩左陣...玩到成11點幾就返左屋企...玩陣電腦..沖個涼去訓啦!!!*.*今日就係咁過啦!@.@

 

刊登時間︰2006-06-03 11:05 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天



返學天                 

今日照常洛雨咁返學....好憎洛雨咁返學呀..成日濕曬先返到學...唉..@.@..返到學校d人話俾我知早放..我先知到...放學果時...我無$$食飯///只好返屋企攞呀...攞完就出街啦..係新港城行左陣..食左d野..之後就行左去耀安..竟然見到我地班d男仔係到踢波...洛雨都踢波...真係貪玩...不過我都有行過去同佢地玩左陣..之後勁累..同埋好濕...所以返左屋企呀...返到屋企食左d西瓜...之後就play..電腦啦...

Betty唔好意思!今日無去到!!!

刊登時間︰2006-06-02 05:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 

                  

2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天



返學呀!!!                 

今日一早起身返學...整埋D野..KAMMY...就打唻啦..我地出門口勁大雨唔知點好...就話搭的士返學...因為唔想整濕D衫...返到學校...食D野就做功課啦...做完就上左課室...一上到課室就聽到D MISS係到罵人..唉...今日DAY3 d堂好悶呀...係咁連堂..不過有Deep係到講笑話...超好笑呀..哈哈...之後上科學堂果時..豪俾左條連我睇...超靚呀///種諗住佢會俾我..點知..原來係借俾我睇..衰人..成日打我...認住你呀...我一定唔會放過你...不過你都好玩得嫁!!!放學就部ella去買野...之後就走啦...今晚超好笑呀...今日就係咁過啦!!!

賴屎豪我會認住你嫁!!!

刊登時間︰2006-06-01 07:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]