大家好!!!!!(學bean的)
你地估下我依家做緊咩.....??
哈哈....
睇電視,聽電 話,msn,睇mv,睇書,做功課
哈哈...
我可是同一時間做的!!!!(小姐,你覺得好值得曬命嗎....??= =)
睇電視:探偵學園Q
講起,真係好好睇....
本身係覺得係推理劇先睇...(同埋bean推介 的...^ ^)
但愈睇愈好睇...
山田涼介好令仔(真面目露了出黎..嘻嘻)
聽電話;媽媽...
話 take個soup比我
佢記得先算(我地2個個都唔知點解成日唔記得野,遺傳的)
msn;banananan
同 佢講緊tmr d野...!!ar!!tmr係家長日....唔知點解佢地話有d緊張...但我一d都冇
(only有d唔開心...要好 早起身= =)
睇mv;
個個睇下..但依家就睇緊
S.H.E.的-我不會....
好好 listen...
bean你put上blog la...
睇書;bananan借比我的花樣男子
睇 到就黎cry...
although唔係講個故事..但都好好睇
做功課:曾老師的作文《甜蜜的往事》
唔 知點解好多人問點作= =
我覺得都ok easy...
可能我clever= =(但我同左佢地講作咩後....佢地o曬- -)
再一次覺得我好勁........(都話唔值得曬lo!!!)
好 la....大家想做到咁...要好耐的訓練.....(唔好低b la..= =.)
朋友
唔好唔開 心...
我講真的
我會陪你走.....
等你唔使見到 你唔想的果個人....
唔好cry....
佢地唔知點哄 你.....
我會help佢地哄的...
be smile....我愛你
你的朋友上....(心)
|